הדיל נגמרצידנית מבודדת 15 ליטר במחיר מתנה!

אמאזון - Amazon
8.4$ לרכישה
50UQVU5K

אספו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קוד קופון בקופה! משלוח חינם בהוספת מוצרים ב-21$ בלבד!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.7.2022 9:43

מחיר כמעט חינם חברים!! צידנית רכה 15 ליטר אטומה לנוזלים במחיר הזיה של 8.4$ באיסוף קופון ירוק בדף המוצר והזנת קוד קופון 50UQVU5K

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【תיק אוכל עם קיבולת גדולה 15 ליטר】29 ס”מ אורך * 22 ס”מ רוחב * 24 ס”מ גובה. הקיבולת המקסימלית היא 15 ליטר, מרווח מספיק לאחסון 24 קופסאות קולה (330 מ”ל), או ארוחת הצהריים שלכם כגון כריך, סלט, חטיפים, משקאות ופירות וכן הלאה. בחירה אידיאלית לפיקניק, חוף, טיולים, משרד, בית ספר וכו’.
  • 【בידוד 5 שעות】תיק הצידנית של Kaome עשוי מ-4 שכבות מבודדות – בד אוקספורד 1680D, קצף EPE 6 מ”מ, בד לא ארוג ו-PEVA בדרגת מזון, שומר על מזון ומשקאות חמים/קרים/טריים במשך יותר מ-5 שעות. PEVA בדרגת מזון מבטיח בטיחות מזון, וקצף EPE מובנה 6 מ”מ מספק הגנה נהדרת למיכלים, מזון ומשקאות שלכם.
  • 【100% עמיד בפני דליפות ועמיד במים】בשונה מטכנולוגיית תפירה של מותגים אחרים, קופסת האוכל שלנו לנשים/גברים מאמצת טכנולוגיית לחיצה חמה חלקה כדי להבטיח 100% עמידות בפני דליפות, שיפור בעיית דליפות ביעילות.
  • 【עיצוב פתיחה רחבה】ניתן לפתוח את החלק העליון של קופסת האוכל עד 30 ס”מ על 23 ס”מ על ידי רוכסן כפול, מה שמאפשר לכם לשים את מיכל האוכל שלכם לתוך התיק ולהוציא אותו מהתיק אופקית. עיצוב פתוח רחב מאפשר גישה קלה והוא יכול למנוע נוזלים לדלוף החוצה מהמיכל וללכלך בתוך התיק, מה שיחסוך זמן הניקוי שלך.
  • 【עמיד ועמיד במיוחד】החלק החיצוני של תיק האוכל המבודד בנוי מבד אוקספורד עמיד במים 1680D עמיד בפני לכלוך לעמידות, חסין מים וניקוי קל. ידיות חזקות וניילון חזק מתחברים באמצעות תפרים צפופים שהופכים את התיק לעמיד במיוחד, מסב טעינה מקסימלי הוא 10 ק”ג/22 ליברות
מוזמנים לשתף!
צידנית מבודדת 15 ליטר במחיר מתנה!
צידנית מבודדת 15 ליטר במחיר מתנה!
8.4$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages