מאוורר תקרה וגוף תאורה נייד לקמפינג ולבית בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
6S5RHE5M
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.7.2022 18:34

מחיר של 24.99$ בלבד ומשלוח חינם אם מוסיפים כל פריט כלשהו! לדוגמא זה
עם סוללת ענק של 8,000 מיליאמפר, 4 מהירויות, סיבוב ב360 מעלות להתאמה לכל מצב, להבים מתפרקים למצב מנורת לילה, שלט רחוק ועוד…

תיאור המוכר:

  • 【להבי מאוורר ניתנים להסרה】מעוצב עם להבי מאוורר נשלפים, מאוורר אוהל USB נייד זה קל לנשיאה, לאחסון ולניקוי. הוא תופס מעט מאוד מקום בתיק הגב שלך, בן לוויה אידיאלי לאירועי חוץ.
  • 【מאוורר קמפינג 2/1 למחנאות אוהלים】גאדג’טים רב-תכליתיים לקמפינג משלבים מאוורר מחנאות ואור אוהל לקמפינג. מאוורר קמפינג מצויד בשלט רחוק לתפעול, הוא יכול להגדיר 4 מהירויות אלחוטיות, אתה יכול לסובב 360 מעלות אנכית ואופקית, לאוורר ביעילות אוויר; מעוצב עם 7 הגדרות בהירות פנס LED למטרות כמו קריאה, תאורה ונגינה.
  • 【חיי סוללה ארוכים】כוח: 4.4W, מתח: 5V, סוללה מובנית 8000mAh נטענת, טעינה מהירה תוך 10 שעות, חיי הסוללה יכולים להימשך 7-16 שעות (תלוי במהירות). אם אתה משתמש רק בפונקציית פנס האוהל, אתה יכול להשתמש 200-440 שעות (תלוי בהירות). כבל טעינה USB באורך 1M עומד לטעינה בכל עת ובכל מקום. ניתן לטעון את המאוורר באמצעות מחשב, מחשב נייד, חשמל נייד, מטען USB, מתאם טלפון נייד וכו’. עבור פנים וחוץ.
  • 【שלט רחוק ופונקציית טיימר】מאוורר קמפינג זה המופעל על ידי סוללה כולל שלט רחוק, המאפשר לכם להתאים את ציוד מהירות הרוח, טיימר בקלות כשאתם שוכבים על מיטת המעונות או באוהל שלכם. הוא מספק זרימת אוויר חזקה כדי לגרום לך לרענן מזיעה. חוץ מזה, ישנם 4 מצבי טיימר לאפשרות: 2/4/6/8 שעות.
  • 【רב שימושי בחייכם】מאוורר אוהל הגידול הזה כולל וו מובנה בחלק העליון, ניתן לתלות אותו בכל מקום שתרצו, על האוהל, על הענפים, על הקיר, במכונית וכן הלאה. עם סוללת הקיבולת הגדולה המובנית שלה ומקור הכוח קל להגיע אליה, פשוט תפוס אותה וצאי בלי לדאוג שהסוללה תיגמר כאשר בחוץ, היא מצילה את חיי הקמפינג ועונת ההוריקנים והפסקת חירום אחרת.
מוזמנים לשתף!
מאוורר תקרה וגוף תאורה נייד לקמפינג ולבית בחצי מחיר!
מאוורר תקרה וגוף תאורה נייד לקמפינג ולבית בחצי מחיר!
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages