שעון ספורט חכם Honor Watch GS3 – סקירה

אליאקספרס - Aliexpress
171.9$ לרכישה
8TECH120
מעדיפים לרכוש ב KSP? גללו לסוף הסקירה 👇🏻

המחיר לפני מע״מ אם יידרש

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.9.2022 7:59

שעון הספורט החכם Honor Watch GS3 הגיע אלינו לסקירה וגילינו שעון פרימיום גדול במשקל נמוך שנראה אלגנטי ומשדר איכות ונוחות ללא פשרות! הסקירה המלאה לפניכם.

עיצוב – 9/10
השעון שאני הזמנתי הגיע עם עיצוב קלאסי הכולל מסגרת שחורה, מה שהופך את המראה שלו לקומפקטי וסולידי יותר (יש דוגמאות יותר עזות בקישור אם תעדיפו). הופתעתי מאוד מהמשקל הנמוך והגוף הקומפקטי (44 גרם) ביחס לשעון 46 מ״מ עם מסך גדול ומרשים. ללא ספק אחד השעונים האלגנטיים, בטח במחיר הזה.

מסך – 9.5/10
ללא ספק גולת הכותרת של השעון הזה! מסך גדול מטריף 1.43 אינטש Amoled ברזולוציה גבוה וחדה עם דחיסות פיקסלים 326ppi ואפילו אפשרות לבהירות אוטומטית! המסך מתעקל בקצוות, מה שמוסיף לתחושת הפרימיום. הבהירות נהדרת וניתן לקרוא את השעה גם בשמש חזקה. המסך רספונסיבי ופשוט תענוג להשתמש בו. וכן, יש גם Always on Display למי שרוצה שהשעה תופיע תמיד. בנוסף כמובן שתוכלו להוריד פנים לשעון ולקסטם אותו לאיך שהכי מתאים לכם (יש אפילו עיצובים שונים ל AOD!). אז למה לא 10? במהלך החודש שלי עם השעון הוא הספיק כבר להישרט מעט, מה שאומר שמאוד כדאי לרכוש גם מגן מסך.

פיצ׳רים – 8/10
יש פה הכל (כמעט…) והאמת שבאופן יחסי המדידות פה מדויקות ואמינות. ניטור שינה, לחץ, מד גובה, מצפן, GPS, חמצן בדם, רטט מובנה, 100 תכניות ספורט ו-12 תכניות אירובי כולל אנימציות והסברים קוליים וויזואליים, דופק (עם חיישן מתקדם PPG עם 8 ערוצים).. אבל זה לא נגמר פה! תוכלו לענות לשיחות דרך הבלוטוס ולדבר דרך השעון עצמו (יש מיקרופון ורמקול) ויש פה אפילו זיכרון פנימי 4GB לאחסון מוזיקה על השעון (תוכלו לחבר אוזניות אלחוטיות לשעון ולצאת לרוץ עם המוזיקה האהובה עליכם ללא הטלפון שלכם). חגיגה! מה אין פה? כרגיל בשעונים מהסוגים האלה (כמו ב Amazfit למשל..), אין פה אפשרות להתקין אפליקציות או להקליד הודעות.

השימוש בשעון – 9/10
מערכת ההפעלה מגיעה עם עברית מלאה לחלוטין כולל תפריטים בעברית ותמיכה מלאה בקריאת הודעות בעברית. השימוש במערכת ההפעלה נעים וזורם כמעט ללא גמגומים ותוכלו להעיר את המסך בעזרת לחיצה כפולה, לחיצה על אחד משני הכפתורים שבצד השעון וכמובן בהרמת היד לקריאת השעה).
לשעון יש 2 כפתורים – העליון מוביל לרשימת האפליקציות בעוד התחתון יביא אתכם למצב האימון (תוכלו לשנות את המיפוי שלו אם תרצו). הרמקול של השעון מפתיע לטובה בעוצמה והמיקרופון עושה את העבודה, אם כי איכות השיחה במקומות רועשים לא מדהימה (כמו בכל השעונים האלה האמת…). חסרונות? מערכת ההפעלה אמנם מאוד פרקטית, אבל לא הייתי אומר שהיא סופר אלגנטית כמו העיצוב של השעון. אבל ללא ספק עושה את העבודה.

סוללה – 10/10
הדבר הכי טוב בשעון הזה ביחד עם המסך הנהדר! החזיק לי שבועיים בקלות (אם כי ללא שימוש ב GPS בריצות מה שבטוח היה טוחן את הסוללה. כך או כך, תתקשו למצוא סוללה טובה יותר בשעון חכם. ההטענה עצמה מהירה יחסית עם מטען ייעודי נוח לשימוש.

נוחות – 10/10
חשוב להבין, אני ממש לא אוהב שעונים כי הם תמיד לא נוחים לי ביד.. עד השעון הזה! אחרי שהתייאשתי אחרי כמה ימי שימוש מה Gear S3 של סמסונג, השעון הזה לגמרי מתאים גם למי שמתקשה להסתדר עם המשקל והגודל של שעונים חכמים.

סיכום – 9/10
כל מי שחקר קצת שעונים חכמים יודע שיש 2 אפשרויות (עד כה לפחות) – לקחת שעון של סמסונג וכו׳ עם מערכת הפעלה Wear OS של גוגל ולהנות מפיצ׳רים מלאים כולל חנות אפליקציות ולהרגיש כמעט כאילו יש לך טלפון בשעון. הבעיה? זמן סוללה עצוב מאוד (ובעיניי בלתי שמיש) של 1-2 ימים ברוב המוחלט של השעונים האלה (כולל בשעון של אפל לאייפון.
האפשרות השנייה והמועדפת עליי? לקחת שעון של Amazfit או Honor ולהנות מזמן סוללה מדהים, עברית מלאה ותמורה אדירה למחיר שפוי.

קישור לרכישה מאלי אקספרס בראש הדף. מעדיפים לרכוש בדיל מקומי?

לרכישה מאתר KSP

גלריית תמונות:

מוזמנים לשתף!
שעון ספורט חכם Honor Watch GS3 – סקירה
שעון ספורט חכם Honor Watch GS3 – סקירה
171.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages