מיקרופון USB למחשב, לגיימינג, פודקאסט ועוד במחיר טעות מטורף!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.8.2022 8:55

רק המיני חצובה שלו עולה יותר! מיקרופון USB כולל חצובה, כבל ועוד במחיר פסיכי לחלוטין של 4.9$ בסימון הקופון הירוק – כולל זכאות למשלוח חינם ברכישה מעל 49$! גם בתשלום משלוח המחיר משתלם!!

תיאור המוכר:

מיקרופון USB משודרג למחשב, מיקרופון לגיימינג, פודקאסט, סטרימינג בשידור חי, הקלטת YouTube עם שבב עיבוד האודיו האיכותי, למיקרופון קונדנסר USB יש דפוס איסוף קרדיואידי חזק במיוחד והוא ממש מעולה בקליטת שירה מכל הכיוונים – מלפנים של המיקרופון, מאחורי המיקרופון, בצדדים וכו’. שבב עיבוד אודיו מובנה של מיקרופון קונדנסר מקצועי, שיכול לספק צליל באיכות אולפן עשירה, להפוך אותו לצלול יותר ועדין יותר, ניטור אפס השהייה. מפרט כיווניות: תגובת תדר קרדיואידית:20KHz רגישות:-34dB +2dB שוות רמת רעש:16dB יחס אות לרעש:78dB ממשק USB:USB 2.0 מצב אספקת חשמל: USB DC5V קצב דגימה:44.1KHz/48bit אתה יכול Plug & Play חבר את המחשב או המחשב ישירות לשקע USB באמצעות הכבל. המיקרופון הזה לא צריך להתקין שום דרייבר ואיתור באגים מסובך. תאימות מרובת פלטפורמות ניתן להשתמש במיקרופון הקלטת הקבל עם יציאת USB 2.0 תואמת עם מחשבים ניידים או מחשבים אישיים, כולל Windows, מערכות Mac OS Perfect for Vocals מיקרופון מחשב USB מתאים מאוד לכלי נגינה, פודקאסטים, קריינות, ראיונות, הקלטות שטח, שיחות ועידה, משחקים, וידאו ביוטיוב, סקייפ ועוד. בקרת עוצמת הקול מיקרופון המחשב מצויד בבקרת עוצמת הקול המאפשרת לשלוט בעוצמת הקול ישירות על המיקרופון. סובב עם כיוון השעון: הגביר את עוצמת הקול סובב נגד כיוון השעון: הפחת את עוצמת הקול נגד כיוון השעון כלפי מטה: השתקה שקע 3.5 מ”מ של מיקרופון אתה יכול להכניס אוזניות כדי לעקוב אחר ההקלטה שלך ולהקליט. ודא שהוא יוצא בדיוק כמצופה. בקרת ECHO כוונן את כפתור בקרת המיקס כדי לשמוע את הצליל המושמע במחשב או בציוד אחר, כמו גם את צליל הדיבור שלך או הרדיו של הכלי. צור את המיקרופון כדי להגיע לקול מושלם.

מוזמנים לשתף!
מיקרופון USB למחשב, לגיימינג, פודקאסט ועוד במחיר טעות מטורף!
מיקרופון USB למחשב, לגיימינג, פודקאסט ועוד במחיר טעות מטורף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages