תיק קיטבג 65 ליטר גדול במחיר עקיצה במשלוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
21.2$ לרכישה
62WZX6XY

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.8.2022 10:32

רק 21.28$ ומשלוח חינם לגמרי בהזנת הקופון 62WZX6XY

תקף לדגם ה65 ליטר בצבע שחור.

תיאור המוכר

  • 【קיטבג מתקפל גדול】: הוא משתרע עד 64.8 x 34.0 x 30.0 ס”מ עם קיבולת 65 ליטר ו-0.8 ק”ג. גודל מקופל: 30×25.9 ס”מ, קל לאחסון. לתיק קיטבג זה יש תא ראשי מרווח אחד, כיס צד אחד, כיס פנימי אחד וארבעה כיסים קדמיים נפרדים. שמרו על החפצים שלכם מאורגנים היטב.
  • 【קל משקל ובאיכות גבוהה】: עשוי מבד פוליאסטר באיכות גבוהה, בד תיק נשיאה זה עמיד בפני בלאי ומתנקה בקלות. רוכסני YKK באיכות גבוהה ומיתרי משיכה לא ייכשלו. צבעים אופנתיים לנסיעות ולחיי היומיום. קל מספיק כתיק נסיעות, תיק אימון, תיק ספורט או תיק ציוד.
  • 【תיק רחצה נוסף】גודל 9.12.7*14*8.9 ס”מ. תא ראשי אחד יכול להכיל חומר ניקוי פנים, מכונת גילוח חשמלית, שמפו נסיעות ומוצרי רחצה אחרים. כיס רשת אחד בפנים יכול לאחסן את כל מוצרי הרחצה הקטנים שלכם מבלי להיות מבולגנים.
  • 【עיצוב סביר】: קיטבג זה כולל פאוץ’ פנימי עם קצה ותא נעליים, כיסים מרובים, 1 תיק רחצה נוסף, ידית עמידה, רצועת כתף ארוכה מרופדת מתכווננת וניתנת להסרה ושרוול מאחור כדי להחליק אותו מעל ידיות המזוודה כדי להציע לך חוויית שימוש טובה יותר. לתיק לילה זה יש גם אור לילה מחזיר אור כדי להגן עליכם ועל המשפחה שלכם בכך שהוא גורם לכם להיראות יותר לאחר החשכה. מתנה נהדרת!
  • 【רב-תכליתיות】: קיטבג נסיעות זה אידיאלי לנסיעות, אך ניתן להשתמש בו גם כדי לארגן בגדים ונעליים בבית, לאחסון פריטים מגושמים או נשיאת תיקים גדולים של ציוד ספורט בחוץ.
מוזמנים לשתף!
תיק קיטבג 65 ליטר גדול במחיר עקיצה במשלוח חינמי לגמרי!
תיק קיטבג 65 ליטר גדול במחיר עקיצה במשלוח חינמי לגמרי!
21.2$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages