תיק גב למחשב נייד עד 17″ ולנסיעות – רב מכר ענק ואהוב במחיר רצפה מטורף!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
8.9.2022 16:03

מחפשים תיק גב משתלם? מעל ל12א’ מבקרים לא טועים – ועכשיו גם המחיר מטורף! רק 27.99$ בסימון הקופון הירוק, כולל משלוח חינם ברכישה מעל 49$! כ97 ש”ח בלבד!

כולל אינספור תאי אחסון, כיסי צד לבקבוקי שתייה, ואיכות וגימור מעולים!
באיכות כזו ובמחיר כזה? אין טעם לחפש בסין!

תיאור המוכר:

  • הרבה מקומות אחסון וכיסים- עיצוב תיק גב לנסיעות לגברים עם יותר מ-20 כיסים עצמאיים לאחסון גדול וארגון לפריטים קטנים. 3 תאים עיקריים מרווחים מרובים עם כיסים נסתרים רבים יכולים להכיל הרבה דברים כמו ציוד למכללה, אביזרי נסיעות, בגדים, נייר מכתבים, מחברת, כיסי רשת בצד לבקבוק מים ומטריה קומפקטית הופכים את הפריטים שלכם למאורגנים וקלים יותר למציאה. תיק גב אידיאלי עבור ילדי תיכון בצורה מושלמת.
  • מידות וחומר עמיד – גודל תיק גב גדול במיוחד למכללה: 32.6 * 19.6 (אינץ’), מושלם לזרוק מתחת למושב שלך במטוס כשאתה נוסע או בנסיעת עסקים. תא מרופד נפרד למחשב נייד מתאים לרוב 13, 14, 15, 15.6, 16, 17, ועד 17 אינץ’ למחשב נייד/אייפד/מחשב נייד/מחשב נייד/מחשב נייד/מחשב נייד/מחשב נייד תיק גב המחשב העסקי עשוי מבד פוליאסטר באיכות גבוהה עמיד בפני זעזועים עם בטנת ניילון בצפיפות גבוהה לעמידות טובה יותר בפני קרעים ומים ותרמיל חזק.
  • Gnzנגד גניבה ובטוח – כולל מנעול קומבינציה עמיד לגניבה ורוכסנים נפשיים עמידים, מגן על הארנק ועל פריטים אחרים בפנים מהגנב ומציע שטח פרטי. כך שלעולם לא תצטרך לדאוג שמישהו יגנוב את המחשב הנישא, אייפד, קובץ עסקי, שיעורי בית וכל דבר ערך, שמור על שקט נפשי. רוכסני מתכת עמידים נסגרים ונפתחים בצורה חלקה, מבטיחים שימוש בטוח וארוך טווח בכל יום או בסוף השבוע.
  • יציאת טעינה USB ואור לילה מחזיר אור – עם מטען USB חיצוני מובנה וכבל טעינה מובנה בפנים, תיק ה-usb הזה מציע לכם דרך נוחה יותר להטעין את הטלפון שלכם בזמן הליכה. אנא שימו לב כי תיק גב זה אינו כולל את מטען הכוח עצמו, יציאת טעינה usb מציעה רק גישה נוחה לטעינה. עיצוב מחזיר אור לילה בחזית התרמיל ישמור על כל המשתמשים בטוחים בעת שימוש בתרמיל בלילה או באזור חשוך.
  • נושם ונוח – פאנל אחורי מרופד ונושם של עיצוב תרמיל מחשב זה מסייע בהסעת אוויר, אוורור וסילוק חום. רצועות כתף מרשת נושמת רחבה ונוחה עם שפע של ריפוד ספוג עוזרות להקל על הלחץ מהכתפיים שלך. שני הצדדים של רצועת הכתף עם עיצוב שרוך, ניתן לתלות משקפי שמש ותליונים קטנים אחרים. תיקי ספרים פרימיום לגברים גם תרמיל בית ספר לבני נוער. וזו מתנה אידיאלית לגברים ונשים.
מוזמנים לשתף!
תיק גב למחשב נייד עד 17″ ולנסיעות – רב מכר ענק ואהוב במחיר רצפה מטורף!
תיק גב למחשב נייד עד 17″ ולנסיעות – רב מכר ענק ואהוב במחיר רצפה מטורף!
27.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages