סט מערכת רחצה למקלחת משולבת ראש גשם ענק + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 5 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!

אמאזון - Amazon

סייל לחברי פריים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.11.2022 12:51


סייל חברי פריים!

ראש מקלחת גשם ענק בקוטר 30 ס”מ בלחץ גבוה עם זרוע מאריכה מתכווננת באורך 28 ס”מ, ראשי דוש עם 5 הגדרות עם צינור נירוסטה עמיד לדליפות באורך 152 ס”מ יחד עם כל האבזור הנדרש במחיר הזייה מטורף של 39.7$, כ 139 ש”ח בלבד כולל משלוח חינם עד הבית ללא צורך ברכישות נוספות!
חברי פריים בלבד

בארץ ערכות כאלו מתחילות בכ450 ש”ח!!

תיאור המוכר:

🚿【ראש מקלחת גשם עגול 30 ס”מ】 ראש מקלחת גשם עגול גדול בגודל 30 ס”מ של Beekim עשוי מפלדת אל חלד פרימיום 304, עמיד, עמיד בפני חלודה ומונע דליפות. 143 חרירי סיליקון לניקוי עצמי מובנים מספקות ריסוס אחיד ומונעות הצטברות סיד ומים קשים. ראש המקלחת של מפל המים גדול מספיק כדי שכל גופכם יתכסה בווילון של גשם, בדיוק כמו החוויה בגשם.
🚿【מערכת מקלחת כפולה ועיצוב אופנתי】משולבת ראש מקלחת כפולה בעלת 3 מצבי התזה. ניתן לעבור בין ספריי גשם, ספריי כף יד, ספריי גשם + ספריי כף יד שלושה מצבים על ידי מפנה תלת כיווני. כל עיצוב הכרום גורם לחדר האמבטיה שלך להיראות יוקרתי ומסוגנן תוך שהוא מאפשר לך ליהנות מחוויית מקלחת בסגנון בית מלון.
🚿【5 הגדרות ראש מקלחת ידני】 לראש המקלחת הידני יש 5 מצבי ריסוס שונים כדי לענות על צורכי מקלחת שונים. אתה יכול לשלוט במתג אחד לעבור בקלות בין חמישה מצבים: עיסוי פועם, ערפל כוח, גשם כוח, עיסוי גשם וערפל ראשי. מושלם עבור מקלחת תינוק, מקלחת חיות מחמד וניקוי חדר אמבטיה.
🚿【זרוע הארכה מתכווננת בגודל 28 ס”מ משודרגת】זרוע הארכת מקלחת חדשה משודרגת מובנית בורג נעילה ייחודי גורם לה ליכולת נשיאה חזקה יותר, כך שראש מקלחת הגשם שלנו לא ייפול. הליבה הפנימית הספין עשויה פליז מלא, לא צריך לדאוג מנזקים ונזילות, והעיצוב המתכוונן מאפשר לך להתאים את גובה המקלחון שלך בהתאם לצרכים שלך.
🚿【התקנה קלה ואחריות】 ללא אינסטלטורים מקצועיים, ללא צורך בכלים. ניתן להתקין קומבו ראש מקלחת Beekim תוך דקות. אנו מספקים מדריך הוראות מפורט ורכיבים נחוצים אחרים כך שלא תצטרך לקנות דברים אחרים. חוץ מזה, לכל מקלחון של Beekim יש אחריות לשנה. אתה יכול לפנות אלינו בכל עת.

מה מקבלים:

מוזמנים לשתף!
סט מערכת רחצה למקלחת משולבת ראש גשם ענק + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 5 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!
סט מערכת רחצה למקלחת משולבת ראש גשם ענק + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 5 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!
39.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages