מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד WOPET כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!

אמאזון - Amazon
22.4$ לרכישה
60LWQ7ZO
📦משלוח חינם!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
29.1.2023 20:01

מתקן האכלה 3 ליטרים, כולל מסך שליטה וכיוון דיגיטלי, הקלטת קריאה אישית לחיות המחמד וחלוקה בריאה לעד 6 ארוחות ביום, ואפילו גיבוי סוללות AA למקרים של הפסקת חשמל במחיר היסטרי של 22.4$ בלבד בהזנת הקופון 60LWQ7ZO – המשלוח חינם לגמרי!

תיאור המוכר:

  • זמני ארוחה מתוזמנים: לא עוד שיחות התעוררות לפני הזריחה, מתקן האכלה אוטומטי לחתולים של WOPET עם טיימר כדי להעניק מזון בזמן הנכון, תן לחבר החתול שלך להישאר מוזן ובריא בין אם אתה בבית או בדרכים, 1-6 ארוחות ביום ועד 8 מנות לארוחה (15 גרם כל מנה). תזונה בריאה מותאמת אישית לחתולים ולכלבים הקטנים שלכם.
  • פונקציה מעודכנת וידידותית למשתמש: השתמשו במסך ה-LED הקל לקריאה כדי להתאים את לוח הזמנים להאכלת החתול שלכם, שימו לב: בנוגע לנעילת הילד של לוח התצוגה, חיות מחמד לא יכולות לשחק עם או לבלגן את התכנות על ידי לחיצה עליו, חיות מחמד לא ילחצו על הכפתור כדי לגנוב אוכל בפני עצמם. מצב חיסכון בחשמל, עיצוב אופטימיזציה של צריכת חשמל נמוכה: אם לא תיגע בכפתור כלשהו מעל 20 שניות, מסך הלד יכבוי, לחיצה ארוכה על כפתור ההגדרה למשך 3 שניות כדי לפתוח ולהמשיך בפעולה.
  • לאחר שמיעת צליל “צפצוף”, התחילו להקליט. לאחר שחרור הכפתור, שני צליל “צפצוף” ייפלט ההקלטה הושלמה. זה יופעל בכל מחלק אוכל. כאשר חיות מחמד שומעות את ההקלטה שלך, הן ירוצו למזין חיות המחמד ויהנו מטיפול טעים.
  • מבטיח רעננות – מתקן האכלה אוטומטי לחתולים שקית ייבוש להחלפה מובנית ומכסה מאובטח עם נעילת טוויסט שלא רק שומר על המזון טרי אלא גם מונע מחיית המחמד שלכם לגשת למזון מאוחסן. ספקו חיים מעוניינים לחיית המחמד שלכם עם מתקן האכלה אוטומטי לחיות המחמד שלנו!
  • ספק כוח כפול: מתקן האכלה לכלבים WOPET FT30 מופעל על הקיר ו/או מופעל על ידי סוללה. במקרה של הפסקת חשמל, המזין ימשיך לתפקד על 3 סוללות בגודל D כדי להבטיח שחיית המחמד שלכם תיאכל (סוללות לא כלולות במשלוח). חיות המחמד היקרות שלכם לא יחמיצו את לוח זמני ההאכלה שלהן! מתקן המזון לחתולים מצויד גם בכפתור האכלה ידני לתגמל בקלות את חיית המחמד שלכם. מגש האכלה היגייני הניתן להסרה בטוח למדיח כלים וקל לניקוי.
מוזמנים לשתף!
מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד WOPET  כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!
מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד WOPET כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!
22.4$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages