סט מערכת רחצה למקלחת KVELEKA משולבת ראש גשם 10″ + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 5 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!

אמאזון - Amazon

✂️סמנו קופון ירוק ע"ס 30% הנחה לקבלת המחיר!✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.12.2022 12:40

ראש מקלחת גשם ענק בקוטר 25.4 ס”מ בלחץ גבוה עם זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש עם 5 הגדרות עם צינור נירוסטה עמיד לדליפות יחד עם מעמד ועוד.. במחיר הזייה מטורף של 35$, כ 123 ש”ח בלבד כולל משלוח חינם עד הבית ללא צורך ברכישות נוספות!
✂️סמנו קופון ירוק ע”ס 30% הנחה לקבלת המחיר!✂️

בארץ ערכות כאלו מתחילות בכ450 ש”ח!!

  • 🚿【משולבת ראשי מקלחת בלחץ גבוה】: השילוב של ראש מקלחת גשם בגודל 10 אינץ’ וראש מקלחת ידנית מספקים לכם חווית מקלחת יוקרתית. ראש מקלחת KVELEKA משתמש בטכנולוגיית לחץ אוויר מתקדמת, המגבירה את לחץ המים ביעילות. אידיאלי עבור מקלחת תינוקות, מקלחת חיות מחמד ויישומי ניקוי.
  • 🚿【ראש מקלחת גשם מרובע של 10 אינץ’】: גשם דק במיוחד של ראש מקלחת עם 196 חרירי סיליקון נגד סתימות וניקוי עצמי מספק ריסוס אחיד ומונע הצטברות של אבן גיר. ראשי המקלחת עם ספריי כף יד עשויים מפלדת אל חלד 304 ופליז מלא. אל תדאג לגבי שבירה או דליפה. הם עמידים כדי לאפשר לך ליהנות ממקלחת עיסוי לאורך זמן.
  • 🚿【5 הגדרות ראש מקלחת ידני】: ראש מקלחת בלחץ גבוה עם חרירי ניקוי עצמי שומרים על ניקיון גשמים של ראש המקלחת. 5 מצבי הגדרה מאפשרים לך לבחור את צרכי המקלחת האידיאליים שלך. וסת המים נוח להתאים לחץ מים וזרימת מים מתאימים. גם יכול לחסוך לך מים מדי יום!
  • 🚿【11″ זרוע הרחבה למקלחת מתכווננת】: לזרוע הארכת המקלחת יש יכולת נשיאת עומס חזקה, ומספיק לתמוך בראש מקלחת הגשם. זה מתכוונן זווית וגובה, מה שמאפשר לך להתאים את הזווית והגובה שאתה צריך. (הערה: נא להדק את המתג לאחר ההתאמה.)
  • 🚿【התקנה ללא כלים】: אין צורך בכלים. ניתן להתקין את ראשי המקלחת החוסכים במים שלנו בקלות תוך דקות ללא כלים. לכל בעיות הקשורות לראש מקלחת כפול של KVELEKA, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דוא”ל אמזון, אנו נגיב תוך 24 שעות. נא לקנות בביטחון!
מוזמנים לשתף!
סט מערכת רחצה למקלחת KVELEKA משולבת ראש גשם 10″ + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 5 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!
סט מערכת רחצה למקלחת KVELEKA משולבת ראש גשם 10″ + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 5 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!
35$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages