הדיל נגמרזוג גופי תאורה סולאריים עוצמתיים 1000LM הכוללים פאנל סולארי גדול שלט ועוד במחיר היסטרי!

אמאזון - Amazon
מחיר עודכן ל-31.79$ לרכישה
55Q8MLPG

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
1.1.2023 12:03

זוג גופי תאורה סולאריים במחיר של 31.79$ בלבד, כ-113 ש”ח כולל משלוח חינמי לגמרי מאמזון ללא רכישות נוספות!
הזינו את הקופון 55Q8MLPG לקבלת המחיר!

פאנל סולארי גדול נפרד, שני גופי תאורה עוצמתיים, שלט רחוק, פונקציית זכרון, הגנת מים IP67 ועוד..!

  • ☀【פריט חובה לחייך】 אורות הצפה הסולאריים של Mslgitluz בחוץ ועד הזריחה יכולים להאיר את דלת הכניסה, החצר, השביל, הבריכה, הפטיו, הסככה, השלט, האסם, הגינה, החנייה במוסך, בית חיות המחמד וכו’, שמרו על בהירות בכל מקום ללא חשמל; עם אורות סולאריים לבנים קרירים 6500K בהירים אלה בחצר האחורית שלכם, אין צורך לדאוג שהילדים וחיות המחמד שלכם עדיין משחקים בחוץ בשעת בין ערביים; לבלות או לערוך מסיבת ברביקיו עם חברים ללא חשמל בזמן שקמפינג זה גם דבר קל.
  • ☀【פאנל סולארי משודרג ויעיל】משודרג לפאנל סולארי חד-סיליקון 10W, עם שטח קבלת אור גדול יותר וחידוש חיבור של תא סולארי, שיעור ההמרה מגיע עד 20%, הסוללה הנטענת המובנית בכל אור תומכת בתאורה ארוכה לפחות 10-20 שעות לאחר שהפאנל הסולארי נטען במלואו מאור השמש במשך 6-8 שעות.
  • ☀【תאורה חיצונית ופנימית】העיצוב המופרד של אורות האבטחה הסולאריים האלה עם 2 מנורות מתכווננות, פאנל סולארי אחד וכבל באורך 0.6 * 5 מטר, המאפשר לכם להתקין אותם יחד כדי להאיר את האזור החיצוני/הפנימי או להפריד אותם למקומות שונים לפי הצרכים שלכם. רק זכרו להרכיב את הפאנל הסולארי בחוץ כדי לקבל מספיק כוח סולארי לטעינה במהלך היום תוך תליית שני הזרקורים בפנים או בחוץ לתאורת לילה.
  • ☀【שלט רחוק עמעום חכם】① מצויד בשלט רחוק חכם חדש עבור אור ההצפה הסולרי, ניתן לשלוט בקלות על הבהירות ושעות התאורה של 2 אורות ההצפה על ידי השלט החכם הכלול. עם פונקציית זיכרון, אין צורך לאפס אותו בפעם הבאה שתשתשתמשו בו. ②מרחק הבקרה של השלט הרחוק: בתוך 19.8 מטר. ③זמן העבודה תלוי בבהירות שהגדרת, ב-500 לומן (כל מנורה) ב- הרמה הבהירה ביותר, בהירות התאורה מ-10%-100% ותזמון תאורה (6-10 שעות) מתכוונן.
  • ☀【עמיד בפני מזג אוויר】איטום בדירוג IP67 עם מעטפת אלומיניום חזקה הכל באחד, מאפשר לאורות הצפה הסולאריים בחוץ עם שלט לספק תאורת לילה לביצועים אופטימליים לאורך כל השנה ובכל אקלים.
מוזמנים לשתף!
זוג גופי תאורה סולאריים עוצמתיים 1000LM הכוללים פאנל סולארי גדול שלט ועוד במחיר היסטרי!
זוג גופי תאורה סולאריים עוצמתיים 1000LM הכוללים פאנל סולארי גדול שלט ועוד במחיר היסטרי!
מחיר עודכן ל-31.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages