סט מתנה במחיר אש! פצצות אמבטיה – 36 פצצות אמבטיה עם שמנים אתריים טבעיים

אמאזון - Amazon
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.2.2023 12:10

סט מתנה פצצות אמבטיה – 36 פצצות אמבטיה אורגניות עם תכולה גבוהה של מרכיבי עור אורגניים טבעיים במחיר של 15.6$ בלבד!

  • ערכת המתנה של 36 פצצות אמבטיה – מכילה 6 קופסאות עטופות בנפרד, כל אחת מכילה 6 פצצות אמבטיה בצבעים חלומיים, עם ניחוחות מרגיעים. עם פצצות אמבטיה תוססות בצבעים מפוארים באמבטיה! ושמנים אתריים טהורים טבעיים כדי להעניק לחות לעור, להרגיע את הגוף והנפש שלכם, הצבעים והריחות המפוארים נשארים עליכם. כל קופסה של פצצות אמבטיה ארוזות להפליא יכולה להביא לכם חווית רחצה יוקרתית דמוית ספא.
  • שמנים אתריים טבעיים טהורים – YOYOKAY תמיד דבקה במושג “טבעי ובריא” וסירבה להשתמש בממסים רעים כגון כימיקלים רעילים כדי לחלץ שמנים אתריים. אנו משיגים 100% שמנים אתריים טבעיים טהורים מצמחים אורגניים באמצעות זיקוק מקורי, ללא כל עיבוד או דילול, כך שהשמנים האתריים הטבעיים יוכלו להשיג את אפקט הלחות הטוב ביותר על העור. כמו כן, פצצות אמבטיה אורגניות יכולות להרגיע עמוק את הגוף והנפש ולהשיג את אפקט הלחץ הטוב ביותר.
  • שמן חמניות מרוכז מאוד, שמן קוקוס, חמאת שיאה, מלח ים ועוד – אנו מסרבים להשתמש בכימיקלים יבשים! שמנים צמחיים מרוכזים מאוד נספגים בקלות ועוזרים לספק מרכיבים אחרים עמוקים יותר לתוך העור, ומשאירים את העור רך ומרגיע, ומתאים לכל סוגי העור. חמאת קוקוס ושיאה טבעית מעניקה לחות לעור, ושמן חמניות נועל את הלחות ללחות אפילו טובה יותר. למלח ים יש אפקט ניקוי מצוין. 100% פצצות אמבטיה טבעיות לנשים
  • המתנה הטובה ביותר – פצצות אמבטיה של YOYOKAY מעצבות באופן עצמאי את הכיסוי עבור כל קופסת מתנה, ובוחרות “פרפר” כאלמנט המוצר, תוך שימוש בצמחים אורגניים ושמנים אתריים כחומרי גלם. מכוונים להעביר אהבה לסובבים אותך. כאשר כל פצצת אמבטיה ממוקמת באמבטיה, המים מתחילים להראות אפקטים חזותיים נהדרים! לכל סט מתנה פצצות אמבטיה יש שש קופסאות. המתנה הטובה ביותר לחג המולד, ליל כל הקדושים, חג הפסחא, יום האם, יום האהבה וימי הולדת.
  • ניחוח משכר – הניחוח הטבעי של פצצות אמבטיה יכול לגרום לאנשים להרגיש מאושרים ומלאי אנרגיה, שונה מהניחוח החריף של מותגים אחרים עם פיגמנטים נוספים, YOYOKAY דבקה במושג טבעי ובריא, מחלצת את שמן הירקות האורגני של החווה כחומר גלם (פי 2 יותר מתכולת שמן צמחי מפצצות אמבטיה אחרות), לאחר הרחצה השאירו ניחוח טבעי על הגוף, טבעי ולא חריף, ליהנות מהארומה טיפול להירגע.
מוזמנים לשתף!
סט מתנה במחיר אש! פצצות אמבטיה – 36 פצצות אמבטיה עם שמנים אתריים טבעיים
סט מתנה במחיר אש! פצצות אמבטיה – 36 פצצות אמבטיה עם שמנים אתריים טבעיים
15.6$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages