טאבלט ה Blackview Oscal Pad 10 – כי לא כל הנוצץ זהב!

אליאקספרס - Aliexpress
אספו קופון 1$ בדף המוצר, קבלו הנחה אוטומטית בקופה והזינו קוד קופון

גללו למטה לסקירה ולקישור לטאבלט מומלץ במחיר פגז 👇🏻

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.1.2023 9:58

סקרנו במשך כמה ימים את טאבלט ה Oscal Pad 10 והנה כל מה שחשבנו עליו:

הטאבלט Oscal Pad 10 הוא טאבלט באדג’ט שמטרתו להציע מגוון תכונות במחיר סביר. עם זאת, בבדיקה מעמיקה יותר, מתברר שהטאבלט נופל בכמה תחומים מרכזיים

נתחיל עם המסך, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בקניית טאבלט. הטאבלט Oscal Pad 10 מפורסם כבעל תצוגה ברזולוציית FHD, אך למרבה הצער, החוויה בפועל רחוקה מהציפיות. הצבעים על המסך נראים דהויים, והחדות הכללית לוקה בחסר, מה שגורם לחוויית צפייה פחות מספקת. זה יכול להיות מתסכל במיוחד עבור משתמשים שמתכננים להשתמש בטאבלט לצריכת מדיה, כגון צפייה בסרטים או גלישה בתמונות.

היבט קריטי נוסף של כל טאבלט הוא המעבד שלו, וכאן, הטאבלט Oscal Pad 10 מאכזב שוב. הטאבלט מופעל על ידי מעבד T606, הנחשב לאופציה פחות חזקה ופחות יקרה בהשוואה למעבדים אחרים בשוק. זה בולט במיוחד בביצועים של הטאבלט, שהם בסדר, אבל בהחלט אי אפשר לומר שהוא מהיר במיוחד. אפילו בשימוש יומיומי, תגלו שלוקח יותר זמן מהצפוי לבצע פעולות מסוימות.

בצד החיובי, חיי הסוללה של ה-Oscal Pad 10 טובים בסך הכל. הוא אמנם לא גדול כמו הסוללה בדגם Blackview Tab 13, אבל הוא מתפקד היטב הודות למעבד החלש יותר. הטאבלט גם מסוגל להחזיק טעינה סבירה מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו במשך כמות טובה של שעות ללא צורך בטעינה.

העיצוב של הטאבלט הוא תערובת של יתרונות וחסרונות. מצד אחד, גב הטאבלט מתכתי, מה שמקנה לו תחושה יקרה ועמידה יותר. מצד שני, המסגרת הקדמית של המסך גדולה למדי, מה שמקנה לטאבלט מראה מעט מיושן. עם זאת, הטאבלט דק וקל משקל מה שמקל על נשיאתו, אולי תמצא אותו שימושי בנסיעות או סתם בנסיעות.

אחת מנקודות המכירה החזקות ביותר של Oscal Pad 10 היא נפח הזיכרון שלו. עם 8GB של זיכרון RAM ו-128GB של אחסון, הוא מציע הרבה זיכרון לטאבלט בנקודת המחיר הזו. זה אומר שתוכלו לאחסן ולנהל קבצים, תמונות וסרטונים בכמות גדולה יחסית מבלי לדאוג שיגמר המקום. בנוסף, זה מקל על ריבוי משימות, אתה יכול לפתוח מספר יישומים בו זמנית מבלי שהמכשיר יאט.

עם זאת, המצלמה בטאבלט היא אכזבה גדולה. הן המצלמה האחורית והן הקדמית מתפקדים בצורה גרועה, עם איכות תמונה נמוכה, ביצועים גרועים בתאורה נמוכה וחוסר פרטים. זו לא הפתעה מכיוון שמצלמות בטאבלטים לעולם אינן מדהימות במיוחד. עם זאת, אם אתה מישהו שאוהב לצלם תמונות או לנהל שיחות וידאו אולי כדאי שתשקול להשקיע בטאבלט בעל מצלמה טובה יותר.

מבחינת תכונות, ה-Oscal Pad 10 לא מציע שום דבר מיוחד במיוחד. מערכת ההפעלה עובדת מצוין, אבל הממשק הנקי של אנדרואיד הוחלף בממשק לא אטרקטיבי. בנוסף, הטאבלט אינו מגיע עם כיסוי, בניגוד ל-Blackview Tab 13. המשמעות היא שאם תרצו להגן על המכשיר שלכם, תצטרכו לקנות קייס נפרד בעלות נוספת.

לסיכום, במחיר של כ-125$, הטאבלט oscal pad 10 פשוט לא שווה את הכסף! למכשיר יש הרבה חסרונות שיכולים להפוך את חווית המשתמש לפחות מהנה. ברור שהטאבלט מיועד למשתמשים שמחפשים מכשיר חסכוני עם חיי סוללה וזיכרון ראויים. עם זאת, למי שמחפש חווית טובה פי כמה במחיר כמעט זהה, יש אפשרויות טובות יותר זמינות בשוק, כמו טאבלט Blackview Tab 13 שכבר סקרנו ומציע תמורה טובה יותר כמעט בכל אסקפט!

מוזמנים לשתף!
טאבלט ה Blackview Oscal Pad 10 – כי לא כל הנוצץ זהב!
טאבלט ה Blackview Oscal Pad 10 – כי לא כל הנוצץ זהב!
125.25$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages