מטהר אוויר ביתי AMEIFU H13 הכולל כיסוי עד 56 מ”ר בכפל קופונים משוגע!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
257FN8HO

✅סמנו קופון ירוק בדף המוצר והזינו את הקופון:

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.6.2023 9:08

מטהר אוויר לבית שטח כיסוי עד 56 מ”ר, מנקה מטהר אוויר כולל פילטר AMEIFU H13 מדגם Hepa, עם מסנן אוויר לשיער חיות מחמד, אלרגיות, עשן, אבק וריח רע ואפילו כולל שילוב שמנים ארומתרפיים – והכל במחיר פסיכי בכפל קופונים!

רק 29.99$, כ109 ש”ח כולל משלוח חינמי לגמרי ללא צורך ברכישות נוספות!
✂️בסימון קופון ירוק והזנת הקופון 257FN8HO

מתח חשמלי תואם לארץ. נדרש רק מתאם פשוט!

תיאור המוכר:

🍀【מטהר אוויר אמיתי מסוג HEPA】 מסנן 99.97 אחוזים של אבק, אבקה, נבגי עובש וקשקשים של חיות מחמד. מטהר אוויר זה מסנן חלקיקים קטנים עד 0.3 מיקרון וזיהום אוויר גדול יותר של PM 2.5, ועוזר לשפר את הבריאות הכללית. מושלם לבעלי חיות מחמד, תינוקות, ילדים, קשישים, או כל מי שרוצה לשפר את איכות האוויר בבית או בחדר המלון שלו. הבחירה המושלמת לחג, יום הולדת, מתנה לחנוכת בית להורים, ילדים בוגרים, קולגות וחברים.
🍀【פעולה שקטה ומאוורר 3 הילוכים】 מנקה בשקט את האוויר עם פחות רעש מאשר לחישה ב-18 dB נמוך, והמסך נכבה אוטומטית לאחר דקה אחת, מרגיע לשימוש בזמן שינה או עבודה. ניתן לבחור שלוש מהירויות מאוורר ומצב אוטומטי בהתאם לצורך בפועל בעת השימוש.(* מומלץ להשתמש במהירות הראשונה או האוטומטית בזמן שינה.)
🍀【חיישן PM2.5 ו-6 פונקציית טיימר】 מטהר האוויר מזהה אוטומטית את מצב האוויר הפנימי ומסומן על לוח המגע LED. כולל פונקציית 6 פעמים (2/4/6/8/10/12 שעות) לשימוש נוח שלך . הגימור הלבן המודרני עוזר לטיהור האוויר שלך להתאים לכל מקום בבית / בחדר השינה / בחדר שלך.
🍀【עיצוב ארומתרפיה ייחודי】 נאבקים בריחות מעופש? הוסף כמה טיפות מהשמנים האתריים הריחניים האהובים עליך (לא כלול) לרפידת הארומה כדי לשמור על ריח נהדר של החלל שלך. הערה: חוזק הטעם תלוי בחוזק הטעם של השמן האתרי.
🍀【אמין ומאושר】 שלא כמו מטהרי היונים השליליים, מטהר אוויר hepa זה הוא 100% ללא אוזון עם אישור CE, FCC כדי להבטיח שימוש בטוח שלך, אשר עומד גם ב- California Air Resources Board (CARB). אנו ממליצים להחליף את המסנן כל 3-6 חודשים כדי להבטיח ביצועים מיטביים. לכל בעיה, פשוט שלח לנו הודעה ואנו נעשה כל מאמץ לפתור אותה.

מוזמנים לשתף!
מטהר אוויר ביתי AMEIFU H13 הכולל כיסוי עד 56 מ”ר בכפל קופונים משוגע!
מטהר אוויר ביתי AMEIFU H13 הכולל כיסוי עד 56 מ”ר בכפל קופונים משוגע!
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages