פופקורן! המוצרים הכי שווים לפופקורן מושלם לרגל יום הפופקורן הבינלאומי!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.1.2023 18:41

האמת שאת הכתבה הזו אני עושה בקלללל. החטיף המנצח שלנו בבית, במיוחד מאז שלמדתי את השיטה! החטיף הכי זול לאורך זמן, שקולע לטעם של הכי הרבה אנשים, היחיד שאתם שולטים על רמת הבריאות שלו והשמן שבו והכי מתאים לערב מול הטלוויזיה!

אז במקום פרסומים חסרי טעם ברשת על כל מיני מכונות חשמליות של “שקל ועשרה” עם טעם של פופקורן שרוף.. תנו לי לדייק לכם את כל מה שצריך לפופקורן מושלם בקלות ובמהירות!

את הפופקורן שלי אני עושה במיקרוגל – לא עם שקית מלאה בחומרים לא ידועים ושומן מסוכן.. אלא באמצעות כלי סיליקון ייעודי, גרעיני תירס זולים שמייצרים אינספור של מנות פופקורן, שמן לבחירתכם(אני משתמש בשמן רגיל, “מקצוענים” מתעקשים על שמן קוקוס שהוא נייטרלי בטעמו) ומלח פופקורן ייעודי.. זה הכל!

כמובן שבהמלצות אתן לכם גם פתרון להכנה על כיריים אבל בגדול, מבחינתי אין צורך.. במיקרוגל זה פשוט עובד, כל פעם ובאחידות נהדרת!

הערות הנכונות לכל המוצרים בכתבה נכון לרגע הפרסום:

📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

איך זה נראה אצלי לדוגמא

איך מכינים בקלות? מניחים גרעיני תירס בכלי ההכנה בהתאם להוראות או לסימון בכלי | מוסיפים מלח לפופקורן(אין כמות מדוייקת תתחילו בשליש כף נניח ומשם תעלו או תרדו) | מוסיפים שמן לפי טעמכם ודיאתטכם | ערבבו מעט בכדי לצפות את הגרגרירים בשמן ובמלח הטעים | זהו למיקרוגל! לפי סוג המיקרוגל והעוצמה.. אתם תעלו על הזמן המדויק אחרי פעמיים שלוש!

אז ראשית, כלי להכנת הפופקורן! אני מאמין גדול בכלי הסיליקון.. הם תוכננו ונועדו רק לשימוש הזה. הסיליקון נשטף בקלות ושום דבר לא נדבק.

דוגמאות למוצרים מנצחים?

מה לגבי הטעם? מבחינתי אין תחליף למלח לפופקורן של FLVACOL, מחזיר אותי לחווית הקולנוע בכל פעם ומארז קרטון אחד שלו יספיק לכם למאות או אפילו אלפי מנות ואני לא מגזים!

כרגע בסייל ומשלוח חינם רק הדגם הירוק, הקלאסי יותר.. יותר טעם של בית קולנוע עם טעם חמאתי פחות מודגש מהדגם הצהוב

מלח לפופקורן של חברת FLAVACOL. המקורי, שאיתו תגיעו באמת ובקלות לטעם של פופקורן מהקולנוע! למי שלא מכיר זה המוצר איתו מכינים לכם בפסטיבלים, הפנינג, קולנוע ועוד את הפופקורן הממכר!
איך משתמשים? מניחים גרעיני תירס בכלי ההכנה מוסיפים מלח לפופקורן(אין כמות מדוייקת תתחילו בשליש כף נניח ומשם תעלו או תרדו), שמן לפי בחירתכם וערבבו מעט לצפות את הגרגרירים.

זהו, מפה זה כבר פינוקים ושדרוגים בלבד! לדוגמא:

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages