מקרן קומפקטי Nicpow RD850 ישירות מאמזון בביקורות ומחיר מעולה!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
22.1.2023 12:16

רציתם מקרן אמין וקומפקטי? מקרן שזוכה לאלפי ביקורות מעולות באמזון, ברזולוציית 720P ואפילו מסך 100″ כלול(מסך בסיסי..) הכל במחיר של 59.99$, כ05 ש”ח בלבד במשלוח חינם!

 

תיאור המוכר:

  • 🔥【מערכת מעודכנת וחיי מנורה 65,000】מקרן מיני NICPOW תומך ברזולוציית 1920x1080P, הרזולוציה המקורית היא 1280x720P. מרחק ההקרנה הוא בין 3.3 ל-4.9 מטר, וגודל הצפייה הוא 81.2 ס”מ עד 60.9 ס”מ, ומספק לכם מגוון רחב של אפשרויות צפייה. 6000: ניגוד צבע אחד, בהירות 7500 לוקס, יחס גובה-רוחב 4: 3/16: תיקון ±15°. חיי המנורה הארוכים ביותר הם 65,000 שעות, ומביאים יותר תמונות וסרטונים בהירים בחדות גבוהה לכם ולמשפחתכם.
  • 🔥【מסך 100 אינץ’ והקרנה 60 אינץ’】 מקרן חיצוני NICPOW עם מסך נוח לנשיאה ולשימוש, באפשרותכם לצפות בסרטונים בכל עת, בכל מקום, במיוחד בלילה בחוץ, תוכלו ליהנות מקולנוע ביתי ומרעיון למסיבה עם המשפחה והחברים שלכם ליד מקרן המיני של NICPOW. מקרן הסרטים עם גודל תמונה עד 609.6 ס”מ, תיהנו מהחוויה הנהדרת של המסך הגדול.
  • 🔥【2 רמקולי סטריאו HiFi ומערכת קירור מתקדמת】מקרן הסרט NICPOW לשימוש חיצוני כולל רמקולי סטריאו HiFi 2x3W ומערכת סאונד SRS כדי לענות על דרישות איכות הצליל שלכם בעת צפייה בסרטים או האזנה למוזיקה. אתם יכולים למנוע את הטרחה של רעש מופרז או התחממות יתר של המקרן הנייד, מקרן הסרט יספק לכם חוויית צפייה טובה.
  • 【תאימות מולטימדיה רחבה וחיבור טלפון】 מקרן טלפון NICPOW מצויד בממשקי HDMI, 2xUSB, AV, אודיו וכבלי AV ו-HDMI כלולים. מקרן הטלפון תואם לסמארטפון (בעת חיבור לאייפון, יש צורך במתאם ברק נוסף ל-HDMI. בעת חיבור לטלפון אנדרואיד, יש צורך בכבל MHL. המתאם אינו כלול בחבילה), מקלות/קופסאות טלוויזיה, קונסולות משחקים, מחשבים אישיים, טאבלטים, מחשבים ניידים, נגני DVD, מקלות USB וכו’.
  • 🔥【קל לשימוש ותמיכה טכנית לכל החיים】מקרן הבית של NICPOW פשוט לתפעול, קל מאוד לשימוש. זו תהיה בחירה טובה לילדים וחברים. לאחר קבלת המקרן הקטן שלכם, רשמו את המקרן הקטן שלכם והפעילו את האחריות, ותקבלו תמיכה חלופית ל-36 חודשים ותמיכה טכנית לכל החיים!
מוזמנים לשתף!
מקרן קומפקטי Nicpow RD850 ישירות מאמזון בביקורות ומחיר מעולה!
מקרן קומפקטי Nicpow RD850 ישירות מאמזון בביקורות ומחיר מעולה!
59.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages