הדיל נגמרסט מערכת רחצה למקלחת Ordenado משולבת ראש גשם 10″ + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 9 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!

אמאזון - Amazon
30$ לרכישה
60Z4D41L
רק הצבע שבתמונה! משלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! הזינו קוד קופון לקבלת ההנחה!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
22.1.2023 21:00

ראש מקלחת גשם ענק בקוטר 25.4 ס”מ בלחץ גבוה עם זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש עם 9 הגדרות, עם צינור עמיד לדליפות יחד עם מעמד ועוד.. במחיר הזייה מטורף של 30$, כ 103 ש”ח בלבד כולל משלוח חינם עד הבית ללא צורך ברכישות נוספות! קוד קופון 60Z4D41L

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • ראש מקלחת גשם 25.4 ס”מ משולב: ראש מקלחת גשם גדול עגול 25.4 ס”מ עם תרסיס ידני מאפשר לכל הגוף להיות מכוסה על ידי מסך גשם, בדיוק כמו החוויה של להיות בגשם. ראש המקלחת לגשמים עשוי מפלדת אל-חלד 304 באיכות גבוהה, שהיא עמידה לחלודה, עמידה ומונעת דליפות.
  • לחץ גבוה וקל לניקוי: ראש המקלחת בלחץ גבוה עם כף יד כולל עיצוב דק וטכנולוגיית בוסטר אוויר מתקדמת לחוויית מקלחת מעולה. 156 זרבוביות סיליקון רכות לניקוי עצמי מספקות כיסוי מים מעולה תוך מניעת הצטברות אבנית וניקוי קל. אום כדור מוצק בזווית סיבוב 360 מעלות, מסוגל לענות על הצרכים של תנוחות זוויתיות שונות של המקלחת.
  • 9 הגדרות ראש מקלחת ידני וסת זרימת מים: לראש המקלחת של מפל Ordenado יש 9 הגדרות כדי לענות על צרכי מקלחת שונים. עיצוב כפתור הבקרה ביד אחת מאפשר לראש המקלחת הניתן להסרה להחליף בקלות הגדרות. מתאים למסיבת טרום לידה, מקלחת חיות מחמד, ניקוי חדר אמבטיה. צינור מקלחת באורך 152.4 ס”מ ומחזיק מקלחת ידני לכל המשפחה. וסת זרימת המים יכול להתאים את גודל זרימת המים כרצונך, להביא חווית מקלחת יוקרתית.
  • 3 מצבי הגדרה וזרוע הארכה מתכווננת 28 ס”מ: ניתן לבחור מערכות מקלחת שונות על ידי שליטה בממיר המים 3 כיוונים, כולל תרסיס מקלחת גשם, תרסיס מקלחת ידני ומקלחת גשם + ריסוס מקלחת ידני. ליבה פנימית מסתובבת עשויה מפליז מוצק ועמיד, אין צורך לדאוג לגבי דליפות או שבירה. חוץ מזה, זרוע המקלחת הרחבה עם גובה וזווית מתכווננים של 180 מעלות וטווח תנועה אנכי של 2 מטר ניתן להתאים בקלות לכל זווית שתרצו.
  • 👍התקנה קלה ואחריות: אין צורך בכלים. ראשי מקלחת Ordenado ומקלחות כף יד ניתנים להתקנה מהירה תוך דקות. החבילה שלנו כוללת 2 ווים מפלדת אל-חלד וכדור מקלחת במתנה. אם אינכם מרוצים מראש המקלחת הכפול שלנו מכל סיבה שהיא, אנא צרו עמנו קשר ונענה לכם תוך 24 שעות.
מוזמנים לשתף!
סט מערכת רחצה למקלחת Ordenado משולבת ראש גשם 10″ + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 9 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!
סט מערכת רחצה למקלחת Ordenado משולבת ראש גשם 10″ + זרוע מאריכה מתכווננת, ראש דוש 9 מצבים, צינור ועוד בשליש מחיר!
30$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages