מחזיק מפתחות ודואר לתלייה על הקיר בעיצוב ענן עם 7 ווים למפתחות

אמאזון - Amazon
8.5$ לרכישה
50DOZUX5

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
28.1.2023 20:15

רק 8.5$ בהזנת הקופון 50DOZUX5 !

תיאור המוכר:

  • מחזיק מפתחות בעיצוב ייחודי לקישוט הקיר】תגידו שלום למחזיק מפתחות ומשעמם, עיצוב ענן ייחודי ויצירתי שנראה נפלא. מתאים לכל מיני סגנונות קישוט לבית, הופך את הבית שלך פשוט יפה. מחזיק מפתחות לקיר מתאים לתלייה על כניסה, מסדרון, פתחים, חדרי מגורים, מבואה, ארון, מטבחים, חדרי כביסה ושירות, מוסכים, חדרי בוץ, משרדים ועוד.
  • 【חומר חזק ועמיד】מתלה המפתחות לקיר עשוי 100% עץ אורן, שומר על מרקם גרגרי עץ טבעי כדי להראות את היופי הטבעי. אנו שמים לב לכל פרט, עשוי בעבודת יד מעולה, חזק, עמיד, זה יכול לשרת אותך במשך זמן רב יותר. למחזיקי הדואר והמפתחות שלנו יש קיבולת גבוהה כדי לעמוד בכוח המשיכה שיכול לעמוד בעד 9 ק”ג.
  • 【מתלה מפתחות אחסון רב תכליתי】מתלה המפתחות מגיע עם 3 חלקים: מדף קטן לדואר, מכתבים, ארנקים, משקפי שמש, צמחים קטנים ועוד; 4 ווי מתכת כפולים לתליית מטרייה, מעיל וכובע, רצועת כלב וכן הלאה, 3 ווים יחידים לתליית המפתחות שלכם. מדף קיר מעץ עם ווים יכול לעזור לכם לעשות שימוש מלא בשטח הקיר, למנוע בלבול ואובדן.
  • 【התקנה קלה】ווי המפתח לחבילת הקיר כוללים את כל חומרת ההרכבה הדרושה והוראות ההתקנה, קל להרכבה, רק צריך להשתמש במברג כדי לקבע את לוח העץ וחתיכות הברגים הארוכים על הקיר ולתלות את מחזיק הדואר.
  • 📦【אריזה ושירותים מקצועיים】1 * מחזיק מפתחות לקיר (צריך להתקין את עצמך) + 1 * מברג + 1 חבילת ברגים. אם יש לך הצעה כלשהי עם המוצר שלנו אנא אל תהסס לפנות אלינו. אתה יכול לסמוך על השירות שלנו עם אחריות לכל החיים על כל מוצר, שירות לפני מכירה צרכנים יהיה המגן של כל לקוח.
מוזמנים לשתף!
מחזיק מפתחות ודואר לתלייה על הקיר בעיצוב ענן עם 7 ווים למפתחות
מחזיק מפתחות ודואר לתלייה על הקיר בעיצוב ענן עם 7 ווים למפתחות
8.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages