כרית מתאר ארגונומית אורטופדית מקצף זיכרון לצוואר ולכאבי כתף DONAMA במחיר רצפה ושילוח חינמי!!

אמאזון - Amazon
19.99$ לרכישה
502QOFPG
✅סמנו קופון ירוק בדף המוצר✂️ 📦משלוח חינמי לגמרי!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
22.3.2024 11:57

אחד מהמוצרים הכי משני חיים (ושינה) שיש! רק 19.99$ בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 502QOFPG ! כולל משלוח חינמי לגמרי!

*בצבע שבלינק בלבד!

תיאור המוכר:

  • 【ללא כאבי צוואר בזמן השינה】האם אתם סובלים מנדודי שינה כל הלילה? האם אתם מתעוררים עם כאבי צוואר או כאבי גב? כרית קצף הזיכרון המוכחת שלנו מעוצבת ארגונומית תומכת בראש, בצוואר, בכתפיים ובגב בצורה מושלמת. העיצוב החדשני מאפשר לכריות שלנו להתאים באופן טבעי לעמוד השדרה המעוקל שלכם בצורה מושלמת, מספק תמיכה נאותה ליישור עמוד השדרה, גורם לכם לעבור בין תנוחות בנוחות. כך שתתעוררו רגועים ללא כאבי צוואר וכתפיים.
  • 【2 גבהים ועיצובים משענת זרוע】כאשר אתם עדיין מוטרדים שלא למצוא את הכרית בגובה הנכון, לכריות הצוואר שלנו יש 2 גבהים שונים משני הצדדים לבחירתכם, כך שתוכלו לבחור את המידה הנכונה המתאימה יותר לתנוחת השינה שלכם. ויש חריצים ספציפיים המאפשרים לזרועות שלכם להיכנס מתחת לשינה נוחה. הכרית האורתופדית הזו מתאימה לכל מיני מצבי שינה, כגון בטן, גב, שינה בצד.
  • 【קצף זיכרון ריבאונד איטי באיכות גבוהה】כרית התמיכה לצוואר עשויה מקצף זיכרון ריבאונד באיכות גבוהה מאושר CertiPUR-US, היא בעלת עיצוב ייחודי לא רעיל, לא אלרגני, יצוק. איכות פרימיום קשיחה ולא רכה מדי לנוחות מקסימלית והרפיה נהדרת של הראש, הצוואר, הכתפיים ושרירי הגב כאשר אתם שוכבים על הגב או הצד.
  • 【ציפית נושמת ונשלפת】כרית השינה הצדדית של DONAMA כוללת ציפית דו שכבתית באיכות גבוהה, רכה ונמתחת ומתכווצת היטב עם ליבת הכרית. ניתן להסרה, עם רוכסן וניתן לכביסה במכונה. עשוי מכותנה ופוליאסטר היפואלרגניים, הציפית מתאימה באופן מושלם לעור, והבד הרך והנושם שלה שומר עליכם קרירים כל הלילה – שומר עליכם מפני הזעות לילה באקלים נוח, מעניק לכם שינה נוחה שתמיד רציתם!
  • 【אחריות לכל החיים】בחרו כריות צוואר נהדרות להקלה על כאבים, וייתכן שתגלו שאיכות השינה שלכם משתפרת באופן בלתי צפוי. כרית המתאר של DONAMA מושלמת לקשישים, IT ולאנשים עם הפרעות שינה. קצף זיכרון יהיה בעל ריח פוליאוריטן קל, והריח עשוי להיות ברור יותר לאחר שהוא עובר דרך סביבה גבוהה והובלה אטומה. זוהי תופעה נורמלית. לאחר קבלתו, אנא הניחו אותו במקום קריר ומאוורר במשך 7-10 ימים.
מוזמנים לשתף!
כרית מתאר ארגונומית אורטופדית מקצף זיכרון לצוואר ולכאבי כתף DONAMA במחיר רצפה ושילוח חינמי!!
כרית מתאר ארגונומית אורטופדית מקצף זיכרון לצוואר ולכאבי כתף DONAMA במחיר רצפה ושילוח חינמי!!
19.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages