הדיל נגמרתיק גב גדול במיוחד למחשב נייד לנסיעות וליום יום במחיר כסאח!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
3.2.2023 12:14

תיק גב בנפח ענק הכולל מקום למחשב נייד ואינספור תאים וכיסים במחיר של 15.69$, כ54 ש”ח בלבד בסימון הקופון הירוק!
סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✅ הוסיפו מוצר ב10$ או יותר לקבלת שילוח חינם!

  • 【קיבולת גדולה במיוחד וכיסים מרובים】תיק גב גדול 50 ליטר כולל 20+ כיסים עצמאיים לאחסון גדול וארגון לפריטים קטנים, 3 תאים ראשיים, כיס תא מרופד נפרד למחשב נייד, כיס קדמי עם רוכסן. שני כיסי רשת צדדיים חיצוניים לבקבוק מים גדול ומטרייה קומפקטית, שלושה תאי רשת מתאימים לאביזרי המחשב הנייד שלכם, ציוד בית ספר. 9 כיסים פנימיים למפתחות, עטים או אביזרים קטנים. עם עיצוב שרוך רצועת הכתף, משקפי שמש קלים לתלייה.
  • 【עמיד במים ועיצוב בד 5 שכבות】התרמיל עשוי מבד דוחה מים, קצף נוח בצפיפות גבוהה, בד פוליאסטר, בד נגד קמטים, שכבה נגד חיתוך, תא המחשב הנייד גדול מספיק, 3 תאים מרובים עיקריים מרווחים מתאימים למחשבים ניידים בגודל 17.3,17,15.6,15 ס”מ. גודל חיצוני של תיק גב הנסיעות הגדול במיוחד: 53x40x20x20x20 ס”מ. 6 (ס”מ). קיבולת: 50 ליטר. משמש כתיק גב למחשב נייד לגיימינג, תיק גב למחשב 17.3 אינץ’, תיק גב עם קיבולת גדולה לגברים ונשים, תיק גב לתלמידי תיכון לבנים ולבנות
  • 【תיק גב רב תכליתי】התרמיל יכול לשמש כתיק גב למחשב נייד, תיק גב למחשב, תיק גב למכללה, תיק גב לנסיעות, תיק גב לנסיעות לילה, תיק גב לעסקים, תיק גב לגברים ונשים, תיק גב לנשיאה אישית. התרמיל עשוי בצפיפות גבוהה, קל ועמיד, ללא ריח, חומר פוליאסטר עמיד במים עם רוכסני מתכת עמידים למים. עיצוב רשת רכה ביד כדי להגן על הידיים שלכם בנשיאה ארוכה. שרוול מזוודה עמיד משחרר את הידיים שלכם בעת הנסיעה.
  • 【עיצוב מחזיר אור לגב וללילה בצורת U 】עיצוב מחזיר אור בצורת U ומנורת לילה, שומר על הליכה בטוחה בלילה, עיצוב אוורור תלת מימדי, רצועות כתף מרשת נושמת ונוחה עם רפידת ספוג בשפע עוזרות להקל על הלחץ מהכתף שלכם. שני צידי רצועת הכתף עם עיצוב שרוך, ניתן לתלות משקפי שמש ותליונים קטנים אחרים. תיקי ספרים לגברים, תיק גב למחשב לנשים. וזו מתנה אידיאלית לגברים ונשים או מתנת סיום לימודים חזרה לבית הספר
  • 【יציאת טעינה USB וכיס אחורי עם רוכסן נגד גניבה וחור לאוזניות】תיק גב עם מטען USB מובנה בחוץ וכבל טעינה מובנה בפנים, מעניק לכם טעינה נוחה של המכשיר האלקטרוני שלכם בכל מקום. עיצוב נוסף עם פתח יציאה לאוזניות שלכם, נוח להאזנה לשירים. יש גם כיס נסתר נגד גניבה מאחור המגן על הפריטים היקרים שלכם מפני גנבים. הבחירה הטובה ביותר עבור מחשב נייד, תיקי אריזה אחוריים, תיק גב ענק, מבוגרים
  • 【מאושר TSA ונגד גניבה RFID】 מיועד לנסיעות במטוס, מה שהופך אתכם במהירות דרך אבטחת שדה התעופה ושומר על הפריטים מסודרים, מעוצב לנסיעות במטוס. תיק הגב הגדול מושלם לפעילויות פנימיות/חיצוניות, משמש כתיק גב עמיד לבית הספר למכללה. כיס RFID עם זיהוי תדר רדיו RFID עוזר לאבטח נתונים אישיים המקודדים על כרטיסי אשראי, תעודות זהות ודרכונים. כיס נגד גניבה בגב התרמיל, קל לשים את הטלפון, הארנק והדרכון.
  • 【אחריות ותמיכה】–אחריות לכל החיים. אם יש לכם הצעה כלשהי עם תיק הגב שלנו, אנא אל תהססו לפנות אלינו, אנו נענה ונתמוך בשירות 24 שעות.
מוזמנים לשתף!
תיק גב גדול במיוחד למחשב נייד לנסיעות וליום יום במחיר כסאח!
תיק גב גדול במיוחד למחשב נייד לנסיעות וליום יום במחיר כסאח!
15.69$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages