הדיל נגמרתושבת טלפון לרכב בעלת אפשרות לוואקום או התקנת מזגן במחיר הזייה!

אמאזון - Amazon
8$ לרכישה
80ADAEUR
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.2.2023 18:49

תושבת סמארטפון לרכב המאפשרת התקנה על הזכוכית, על הדשבורד או על המזגן.. בכל מקום בעצם, במחיר היסטרי של 8$ בלבד בהזנת הקופון 80ADAEUR  – משלוח חינם תקבלו בהוספת פריטים ב9$ או יותר!

תיאור המוכר:

  • זווית צפייה אידיאלית: תושבת הטלפון Homhu לרכב כוללת כדור מסתובב 360 מעלות המאפשר להחליף במהירות את זווית התצוגה. כווננו את מרחק ההתאמה ביניכם לבין המחזיק באמצעות זרוע טלסקופית. זה מועיל לניווט שיחות טלפון. תיהנו מנהיגה נוחה ובטוחה יותר.
  • הפעלה ביד אחת: לחצו על הכפתור בחלק התחתון של מחזיק הטלפון ברכב. שימו את הטלפון שלכם, ולאחר מכן לחצו על קצה זרוע התפס כדי לאבטח את הטלפון שלכם ביד אחת. תנו לתפעול שלכם להיות חלק יותר. אידיאלי עבור טלפונים חכמים ברוחב 10-17 ס”מ.
  • התקנה יציבה בטוחה: תושבת הטלפון לרכב Homhu מציעה כוס ואקום חזקה במיוחד עם שכבה של ג’ל דביק במיוחד, ידית נעילה ומייצב עמיד בפני זעזועים. נדבק בבטחה ובקלות ללוח המחוונים או לרוב המשטחים השטוחים.
  • מהדק את תפס פתח האוורור: תפס פתח האוורור של Homhu מאמץ את עיצוב המנעול המכני העדכני ביותר, מקבע את הטלפון בבטחה על פתח האוורור. בורג על תפס, וו תפס גומי יחזיק את אחד השבשבות של שקע האוויר של המכונית, גם אם נתקלים בבליטות או סיבובים חדים לא יסיחו את דעתכם בזמן הנהיגה.
  • מגע חלק: ישנן מספר רפידות סיליקון רכות על תושבת הטלפון לרכב כדי למנוע שריטות של הטלפון החכם שלכם. מחזיק הטלפון הנייד לרכב הזה מתאים כמעט לכל הטלפונים הסלולריים, בחירה מושלמת לרוב המכוניות, רכבי השטח, משאיות, מוניות, עוזר נהדר לנהגי Uber, Lyft.
מוזמנים לשתף!
תושבת טלפון לרכב בעלת אפשרות לוואקום או התקנת מזגן במחיר הזייה!
תושבת טלפון לרכב בעלת אפשרות לוואקום או התקנת מזגן במחיר הזייה!
8$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages