נעלי הליכה לנשים במחיר מתנה מאמזון!

אמאזון - Amazon
14.6$ לרכישה
705ZOXUN
הזינו קוד קופון והוסיפו מוצר קטן לאותה עגלה כדי לקבל משלוח חינם עד הבית – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.2.2023 10:39

מחיר טרפת חברים!! נעלי הליכה לנשים במחיר מתנה של פחות מ-15$ ומשלוח חינם עד הבית בהוספת מוצרים בפחות מדולר!! רוב המלאי כבר עף, אז כל הקודם זוכה.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • [מדרסים מרופדים ונוחים] נעלי הליכה אלה עם מדרסים לתמיכה בקשת כף הרגל נוחות למגע, תומכות ביעילות בכף הרגל, מפחיתות את הנטל על הגוף, שומרות על הרגליים מאוזנות. כמו גם סופג את כוח הפגיעה בתנועה, מספק רכות וריפוד נכונים.
  • [גפה מרשת נושמת] נעלי טניס אלה כוללות גפה נושמת, מאווררת ושומרת על כפות הרגליים קרירות ויבשות, לא מחניקות, מאפשרות לרגליים לנשום בחופשיות בעת ריצה או הליכה.
  • [סוליית TPR נגד החלקה] נעלי הליכה לנשים אלה עם טלאי TPR מעניקות אחיזה מספקת ועמידות, מבטיחות יציבות בזמן ההליכה. אין דרך להחליק על כל משטח.
  • [שרוכים והגנה על העקב] עיצוב סגירת השרוכים שיכול להתאים אותו בחופשיות לפי צורת כפות הרגליים שלכם, מתאים באופן גמיש לרוחב כף הרגל שלכם, מקל על מציאת ההתאמה המושלמת. הצווארון המרופד הרך יכול למנוע שחיקת כפות הרגליים, להוסיף ריפוד, להקל על עייפות ואי נוחות, להגן על הרגליים שלך.
  • [סגנון ספורטיבי] העיצוב האופנתי מעניק לנעלי הספורט המודרניות האלה מראה רענן וספורטיבי שמתאים בצורה חלקה לכל בגדי הכושר האהובים עליכם, כמו גם בשילוב עם כל בגד יומיומי. אידיאלי עבור ריצה, הליכה, אימון, כושר וכו’.
מוזמנים לשתף!
נעלי הליכה לנשים במחיר מתנה מאמזון!
נעלי הליכה לנשים במחיר מתנה מאמזון!
14.6$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages