מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד ZEKIRY כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!

אמאזון - Amazon
21$ לרכישה
70GE1T2Z

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.2.2023 10:00

מתקן האכלה 3 ליטרים, כולל מסך שלד דיגיטלי, הקלטת קריאה אישית לחיות המחמד וחלוקה בריאה לעד 4 ארוחות ביום, ואפילו גיבוי סוללות D למקרים של הפסקת חשמל במחיר היסטרי של 21$ בלבד בהזנת הקופון 70GE1T2Z – המשלוח חינם לגמרי!

שימו לב מתאים בעיקר לחיות קטנות להן גודל חתיכות המזון היבש עם עד 1 ס”מ אורך

תיאור המוכר:

😺【קל לשימוש ורשימת חבילות】 אנו מספקים החזרה והחזר של 12 חודשים ושירות לקוחות 24 שעות ביממה, אתה יכול לקנות אותו ללא כל חשש, אנא צור איתנו קשר בכל עת; חבילת האכלה אוטומטית לחתולים של ZEKIRY כוללת מאכיל חיות מחמד * 1, קערת נירוסטה * 1, מתאם 5V DC * 1, כבל USB A ל-USB A * 1, מדריך למשתמש *1; אתה יכול להגדיר תוך מספר דקות עיין במדריך, זה מאוד קל לשימוש.
🐕【מנה ניתנת לתכנות ומקליט קול】הבעלים של מאכיל כלבים אוטומטי זה בנפח 3L, אתה יכול להגדיר בקלות תזמון של 1-4 ארוחות ביום, ארוחת בוקר, צהריים, ערב וארוחה רביעית, ותוכל להגדיר 1-20 מנות (0.01 -0.2 ק”ג מזון) לארוחה (5 גרם/0.01 פאונד כל מנה), שמירה על האכלה של חיית המחמד שלך באופן קבוע גם אינך בבית; אתה יכול להקליט הודעת 10 שקוראת לחיית המחמד שלך לאכול לפני כל זמן ארוחה, ולתת לה להרגיש בטוחה ומטופלת היטב.
😺【קיבולת 3 ליטר ומכסה גלוי】מתקן מזון לחיות מחמד שקוף זה בעל קיבולת גדולה של 3 ליטר / 0.79 ליטרים מיכל מזון מנירוסטה עם המכסה השקוף, אתה יכול בקלות לראות ולהוסיף מזון לחיות מחמד; מיכל מזון מנירוסטה ומכסה נעילת אבזם, יכולים למעשה למנוע מהמזון להפוך ללחות, ולשמור על מזון יבש של חיות מחמד טרי, פריך, טעים ובטוח מפני התעלפות וכל פואצ’ים.
🐕【ספק כוח כפול】 מאכיל חתולים אוטומטי זה מגיע עם 2 סוגים של ספק כוח, בדרך כלל הוא מופעל על ידי מתאם 5V DC; אבל יש קופסה על המכסה התחתון, אתה יכול לשים 3 סוללות D-cell אלקליין (לא כלול) כספק כוח גיבוי למקרה של כיבוי הראשי.
😺【ללא BPA וקל לניקוי】 מאכיל חיות מחמד אוטומטי זה עשוי מפלדת אל חלד SUS ו-ABS, לא רעיל וללא ריח, קערת אכילה מנירוסטה עם מגש, מציעה הגנה מלאה לחברך; מיכל מזון וקערת אכילה ניתן להסרה, בטוח במדיח כלים, קל לניקוי, מומלץ לנקות כל שבועיים.

מוזמנים לשתף!
מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד ZEKIRY כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!
מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד ZEKIRY כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!
21$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages