מסגרת תמונה דיגיטלית WiFi בגודל 10.1 אינץ’ במחיר שווה ומשלוח חינם!

אמאזון - Amazon

✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
16.2.2023 10:10

אחלה מחיר לכל מי שחיפש לעצמו או כמתנה נהדרת לחג לאהובים! מסגרת תמונות דיגיטלית WIFI בגודל 10.1 אינץ ברזולוציה גבוהה של 1080P FHD וזכרון 16GB מובנה – כולל שידור מהסמארטפון במחיר מצחיק של 49.16$, כ173 ש”ח בלבד בסימון הקופון הירוק כולל משלוח חינמי לגמרי!!!

תיאור המוכר:

  • 【שיתוף WIFI ללא הגבלה עם אפליקציה】 מסגרות תמונה דיגיטליות חכמות WIFI יכולות לקבל תמונות וסרטונים באמצעות Wi-Fi בכל עת ובכל מקום. לא משנה היכן אתם נמצאים, בארץ או בחו”ל, פשוט שלחו תמונות באמצעות הטלפון הנייד דרך אפליקציית Linklemo למשפחות ולחברים שלכם בבית, כדי לשמור עליהם מעודכנים בחייכם.
  • 【מסך מגע IPS בגודל 10.1 אינץ’ וסיבוב אוטומטי】עם מסך מגע IPS Full HD 10.1 אינץ’ ורזולוציה מקורית של 1920×1080, תוכלו לחוות את התצוגה הברורה והחיה של הרגעים שלכם. בלחיצת אצבע מהירה, דפדוף בתמונות שלך, השהה את המצגת או התאם בקלות את הגדרות התצוגה. סיעה מסתובבת אוטומטית יכולה להתאים באופן אוטומטי את כיוון התמונה שלך כדי להציג אותה בצורה מושלמת.
  • 【אחסון ענן פנימי 16GB 】למסגרת תמונה דיגיטלית זו יש זיכרון מובנה 16GB (בערך 50,000 תמונות של 300KB/pc) קיבולת האחסון הגדולה עונה על הצורך שלכם בצילום תמונות וסרטונים. הרמקול המובנה תומך בהשמעת תמונות, מצגות וסרטונים. ניתן להשתמש בו כדי לצפות בסרטים.
  • 【עיצוב בית ומתנה מושלמים】 ניתן למקם את אלבומי התמונות האלקטרוניים שלנו לאורך או לרוחב על השולחן או על הקיר, מה שהופך אותם נהדרים כקישוט לבית כדי להקיף את הבית שלכם באהבה ובאושר. זוהי בחירה טובה לשמור על הרגעים הנפלאים של הילדים שלכם בזיכרונות. מסגרת תמונה דיגיטלית עם אריזה מעודנת, היא מתנה מושלמת לחג המולד לקשישים שירגישו מחוברים לדור הצעיר.
  • 【פרטיות ואיכות מובטחת】 הגנה על נתונים ופרטיות באמצעות Linklemo, אפליקציית חיבור מפורסמת ברחבי העולם. העברת תמונות וסרטונים ללא דאגות. יש לנו את מחלקת הטכנולוגיה המקצועית ביותר ואת צוות שירות הלקוחות הטוב ביותר. לכל שאלה לגבי מסגרת התמונה הדיגיטלית החכמה 25 ס”מ, אנא צרו עמנו קשר, אנחנו תמיד כאן בשבילכם.
מוזמנים לשתף!
מסגרת תמונה דיגיטלית WiFi בגודל  10.1 אינץ’ במחיר שווה ומשלוח חינם!
מסגרת תמונה דיגיטלית WiFi בגודל 10.1 אינץ’ במחיר שווה ומשלוח חינם!
49.16$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages