חזר! מתקן האכלה אוטומטי ענק 5L לחיות מחמד WOPET כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!

אמאזון - Amazon
19.95$ לרכישה
65Q26Y2M

צבע לבן בלבד!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.6.2023 14:45

הדגם הכי ענק במחיר הכי זול מבין כולם! הלם! מתקן האכלה 5 ליטרים מדגם FT70 PLUS של WOPET , כולל מסך שליטה וכיוון דיגיטלי, הקלטת קריאה אישית לחיות המחמד וחלוקה בריאה לעד 6 ארוחות ביום, ואפילו גיבוי סוללות למקרים של הפסקת חשמל במחיר היסטרי של 19.95$ בלבד בהזנת הקופון 65Q26Y2M – המשלוח חינמי לגמרי ללא צורך ברכישות נוספות!

תיאור המוכר:

  • תוכנית האכלה מתוזמנת: עם מאכילי חתולים אוטומטיים של WOPET, באפשרותכם להגדיר 1-6 ארוחות ביום ועד 8 מנות לארוחה כדי להתאים אישית תזונה בריאה לחיות המחמד שלכם. לא עוד שיחות התעוררות לפני הזריחה, או דאגות מוגזמות כאשר שעות נוספות בלילה ונסיעות. מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד של wopet ימלא מזון עם מנות נכונות בזמן הנכון!
  • קיבולת מתאימה של 5 ליטר: מתקן האכלה לכלבים WOPET עם אחסון מזון של 5 ליטר / 21 כוסות ישמור על רוב חיות המחמד יאכלו בנוחות במשך מספר ימים. קבלו שקט נפשי בזמן שאתם יוצאים ללא דאגות, וחיות המחמד שלכם יישארו מלאות. (הערה: גודל הקיבול מבקש בין 2-15 מ”מ בקוטר כדי להבטיח שהאוכל מחולק בצורה חלקה). מתקן האכלה אוטומטי לחתולים WOPET מצויד גם בכפתור האכלה ידני כדי לתת לחיית המחמד שלכם בקלות תגמולים נוספים.
  • שיחות ארוחה מותאמות אישית של 10 שניות: לחצו והחזיקו את כפתור המיקרופון במזין כלבים אוטומטי כדי להקליט את קולכם. זה יעזור להזכיר לחיות המחמד שלכם לאכול בזמן הארוחה, והקול המוכר שלכם יעזור להם להרגיש בטוחים ואכפתיים, בדיוק כאילו שאתם קרובים איתם אפילו שאתם רחוקים.
  • מצב ספק כוח כפול: מלבד הפעלת מתקן המזון לחתולים עם מתאם חוטי, באפשרותכם להשתמש לחלופין בשלוש סוללות D אלקליין (לא כלולות) כמקור כוח גיבוי כדי להבטיח האכלה מתמשכת במקרה של הפסקת חשמל. חיות המחמד שלכם לא תחמיצו את לוח הזמנים של
  • שדרוג עמיד בפני חיות מחמד: מכסה מאובטח עם נעילה סיבובית בחלק העליון של מזין החתולים מסייע למנוע מחיות מחמד להתהפך בטעות על המזון, ותכונת נעילת ילדים מסייעת למנוע בלגן את התוכנית באמצעות נגיעות לא מכוונות. שתי התכונות מסייעות לוודא שחיות המחמד שלכם לא יקבלו את האוכל בכוחות עצמן עד למועד המתוכנן.
מוזמנים לשתף!
חזר! מתקן האכלה אוטומטי ענק 5L לחיות מחמד WOPET כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!
חזר! מתקן האכלה אוטומטי ענק 5L לחיות מחמד WOPET כולל קריאה אישית במחיר פסיכי ושילוח חינם!
19.95$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages