מצלמת האבטחה של חברת טנדה – ה Tenda CP3 במחיר הזול אי פעם!

אליאקספרס - Aliexpress
20.6$ לרכישה
TDS2008

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.2.2023 19:25

מחפשים מצלמה איכותית ממותג אמין? לכו על המצלמה המשתלמת של חברת טנדה, מותג מוצרי התקשורת והרשת הסיני!

מצלמת 1080P הכוללת יכולת תנועה, צפייה בזמן אמת, צילום לילה איכותי, התראות תזוזה, מיקרופון ורמקול לשיחות ומצב אינטרקום, הקלטת סרטון אוטומטי בזמן בכי תינוק או צליל חריג ותמיכה בעד 128GB דרך כניסת כרטיס הזכרון!

המחיר, 20.6$ בלבד בהזנת הקופון TDS2008 !!

ושימו לב, תוכלו לקחת את אחד מהדגמים המתקדמים יותר הCP6 או CP7 שמגיעים עם עדשה חדה יותר, חיבור ETHERNET ועוד בתוספת מספר דולרים באותו קוד הקופון(פשוט בחרו את הדגם שתרצו מהלינק)

תיאור המוכר:

  • 【רזולוציית 1080P】 סטרימינג בשידור חי 1080P עוזר לנטר את הבית שלך מכל מקום בזמן אמת על ידי שימוש במכשיר הנייד שלך. אתה יכול לראות הכל בבירור בחושך. אז אתה יכול לפקוח עין על הבית שלך 24/7.
  • 【שמע דו כיווני ברור】 Tenda CP3 מצויד במיקרופון וברמקול בעל רגישות גבוהה ונגד רעשים לשיחות שמע ברורות דו כיווניות, Tenda CP3 מאפשר לך לדבר בחזרה במהירות כדי להרגיע את התינוק הבוכה.
  • 【זיהוי חכם】 מצלמת האבטחה הביתית של Tenda יכולה להקליט אוטומטית סרטון וידאו כאשר מזוהים תנועה, בכי תינוק או צליל חריג. בינתיים, הודעות יישלחו לטלפון שלך באופן מיידי כדי להבטיח את אבטחת הבית.
  • 【דרכי אחסון גמישות】 המצלמה הפנימית של Tenda תומכת בכרטיס מיקרו SD בנפח 128G ובאחסון ענן (אחסון בענן חינם ל-3 חודשים), הענן יחסוך סרטונים גדולים וישמור עליהם מפני אובדן ונזק. לא תדאג יותר מאובדן נתונים.
  • 【חווית משתמש מעולה】 ההתקנה והתצורה כל כך קלות. ניתן להתקין את מצלמת Tenda בקלות על התקרה או השולחן שלך. עם האפליקציה “TDSEE”, אתה יכול לחלוק את הרגע המאושר של התינוק עם בני המשפחה כך שלכולם תהיה גישה לזרם החי והקלטות הווידאו שלו.
מוזמנים לשתף!
מצלמת האבטחה של חברת טנדה – ה Tenda CP3 במחיר הזול אי פעם!
מצלמת האבטחה של חברת טנדה – ה Tenda CP3 במחיר הזול אי פעם!
20.6$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages