מפוח אוויר נטען למחשב/רכב מבית EONACTVE כולל מסך LED בדיל חצי חינם!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.3.2023 10:36

 

ביקשתם דגם פרימיום?! קחו דיל משוגע כולל משלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים על מפוח אוויר נטען למחשב/רכב EONACTVE כולל מסך לד במחיר מעולה! רק 29.99$ מחיר סופי כולל הכל בזכות קופון ענק! מנוע חזק, נטען USB Type C, סוללה ענקית 7600 מילי אמפר ו3 רמות עוצמה לבחירה עד 10,000RPM!
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✂️

תיאור המוכר:

【ניקוי אבק רב עוצמה】- EONACTVE Air Duster בלחץ גבוה מאמץ את הדור החדש ללא מברשות – מנוע עם שדרוג מהירות מקסימלית של 38000 סל”ד, חיים ארוכים יותר, מניפה בקלות 99% אבק. פחות צריכת אנרגיה, חיים ארוכים יותר והקלה על רעשים תוך שמירה על כוח חזק. אלטרנטיבות אידיאליות מאשר אבק אוויר משומר.
【תצוגת כוח וציוד LED】 Duster אוויר חשמלי מראה לך תמיד את מצב הכוח וההילוכים. שים לב למצב עבודה וכוח, מבלי לדאוג כיבוי פתאומי. מתכוונן 3 הילוכים לצרכים שונים.
【טעינה מהירה של 10 וואט וכוח לאורך זמן】 EONACTVE Air Duster דחוס אוויר הוא סוללה נטענת מובנית בקיבולת 6000mAh עם כבל חשמל USB-C. ייקח לך רק 3 שעות לטעון אותה במלואה באמצעות מתאם מתח 5V 2A ועבודה לאורך זמן עבור בערך 45-60 דקות.
【5 חרירים בשימוש נרחב】 מפוח אוויר אבק מגיע עם 5 חרירים שונים הניתנים להסרה לניקוי מחשב, מקלדות, מצלמה, ספה, חלון, צמחים, שיער חיות מחמד וכו’, מתנפחים לטבעת שחייה, מיטת אוויר.
【ידידותי לסביבה וחסכוני באנרגיה וחסכון בכסף】 EONACTVE אבק אוויר לשימוש חוזר ונטען (עם אחריות לשנתיים) לא יגרום למשתמשים לשאוף חומרי קירור שעלולים לפגוע בבריאות אך למנוע מהאלקטרוניקה שלכם נוזלים. חיסכון בכסף באוויר דחוס יכול לצרוך צריכת שתביא לחיסכון משמעותי באנרגיה.

מוזמנים לשתף!
מפוח אוויר נטען למחשב/רכב מבית EONACTVE כולל מסך LED בדיל חצי חינם!
מפוח אוויר נטען למחשב/רכב מבית EONACTVE כולל מסך LED בדיל חצי חינם!
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages