קופון חדש! ארון אחסון קטן לחדר האמבטיה במחיר הזייה!!

אמאזון - Amazon
16$ לרכישה
LIIF6O7E
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
7.4.2023 11:45

איך זה נשלח חינם ועוד במחיר פסיכי פשוט! רק 16$ לארון אחסון קטן עם שלל מקומות אחסון ופתרונות לטישו/נייר טואלט ועוד!! סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון LIIF6O7E לרכישה במחיר המוזל!

תיאור המוכר:

  • מתקן קטן לחדר אמבטיה קטן: מידות ארון אחסון קטן לחדר האמבטיה: 13 ס”מ רוחב x 16 ס”מ עומק x 76 ס”מ גובה גודל מושלם לחללים קטנים, תא עליון להחלפת נייר טואלט, נהדר לאחסון גליל נייר בגודל 11 ס”מ קוטר x 11 ס”מ גובה, חלל קטן אמצעי מושלם להחזקת טלפון נייד, דלת פתוחה עם מקום נוסף לאחסון חפצים בחדר האמבטיה.
  • אחסון רב תכליתי: אפשר להשתמש בארון האחסון הקטן הזה לארגון כל חדר; השתמש בו כמעמד לנייר טואלט בין הקיר לשירותים בחדר האמבטיה; משמש כשולחן קטן לצד המיטה בחללים צרים בחדר השינה, ארון נייר טואלט זה יכול לשמש גם כמדף לחפצים דקורטיביים בבית.
  • אחסון צר: ארון אחסון דק זה לחדר האמבטיה עובד נהדר בחללים קטנים הזקוקים לארגון, המטרה שלו בחלל דק במחיר משתלם, מעמד אמבטיה מושלם עובד נהדר בין הכיור לאסלה, בין הקיר למייבש, בין האסלה לאמבטיה.
  • חומר עמיד במים: מעמד נייר טואלט זה עשוי מלוח קצף PVC, עמיד במים, לא עץ, ללארסיס צבע, קל לשטיפה, קל משקל אך חזק מספיק כדי להחזיק נייר טואלט ובקבוקים קטנים לחדר האמבטיה (פחות מ-33.6 ס”מ), נהדר לאחסון בחדר האמבטיה.
  • הרכבה קלה: מחזיק אחסון נייר טואלט זה עשוי משני חלקים, קל להתקנה,הוראות הרכבה צעד אחר צעד. הערה: האביזרים המוצגים בתמונות אינם כלולים; יש לכוון לחור החריץ במהלך ההרכבה, יש להרכיב בזהירות.
מוזמנים לשתף!
קופון חדש! ארון אחסון קטן לחדר האמבטיה במחיר הזייה!!
קופון חדש! ארון אחסון קטן לחדר האמבטיה במחיר הזייה!!
16$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages