חזר! עכשיו דגם ה4 ליטר בסייל! מתקן האכלה 4 ליטרים מדגם FT50 של WOPET

אמאזון - Amazon
✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר✅ 📦משלוח חינם

לצבע השחור בלבד

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.2.2024 13:02

הדגם החדש בנפח 4 ליטרים במחיר שווה! מתקן האכלה 4 ליטרים מדגם FT50 של WOPET , כולל מסך שליטה וכיוון דיגיטלי, הקלטת קריאה אישית לחיות המחמד וחלוקה בריאה לעד 6 ארוחות ביום, ואפילו גיבוי סוללות למקרים של הפסקת חשמל במחיר של 34.99$ בלבד בסימון הקופון הירוק
לצבע השחור בלבד
– המשלוח חינמי לגמרי ללא צורך ברכישות נוספות!

תיאור המוכר:

  • 【התאם אישית את לוח הזמנים להאכלה】לא עוד שיחות התעוררות לפני הזריחה, אין יותר דאגות כשאתם רחוקים. עם מתקן האכלה אוטומטי לכלבים WOPET, אתם יכולים בקלות להגדיר עד 6 ארוחות מדי יום עם 1-8 מנות לחיית המחמד שלכם, התאימו אישית תזונה בריאה לחתולים ולכלבים קטנים!
  • 【קיבולת מתאימה】מתקן המזון לחתולים 4L יכול להכיל עד 17 כוסות מזון יבש לחיות מחמד, אשר יכול לענות על צרכי ההאכלה לטיולים הקצרים שלכם עד 20 יום. מתאים רק למזון יבש לחיות מחמד בקוטר של 2-12 מ”מ (0.2-1.2 ס”מ). שקית סופגת לחות יכולה לשמור על האוכל טרי.
  • 【שיחת ארוחה מותאמת אישית】הקליטו שיחות האכלה קצרות על המזינים האוטומטיים לחתולים, ההקלטה תופעל באופן אוטומטי תוך אספקת מזון וחיית המחמד שלכם יכולה להרגיש את האהבה שלכם עם כל ארוחה גם כאשר אתם רחוקים.
  • 【עיצוב ידידותי למשתמש】מתקן ההאכלה האוטומטי היחיד לחתולים בשוק שמגיע עם סט נייר חד פעמי! בטנת הנייר הניתנת להחלפה יכולה לספוג שמן ממזון חיות המחמד כדי לשמור על הקערה נקייה וללא שטיפה, שומרת על ההאכלה שלכם נוחה ובריאה יותר.
  • 【מצב כוח כפול】מתקן האכלה אוטומטי לחיות מחמד WOPET מופעל על ידי מתאם USB-C, אך הוא גם מתקן האכלה לחתולים המופעל על ידי סוללה (סוללות 3 D אינן כלולות) מה שאומר שהמזין האוטומטי ימשיך לעבוד במקרה של הפסקת חשמל, והוא מצויד בזיכרון הגדרת כך שלא תצטרכו להתקין שוב לאחר שחזור החשמל.
מוזמנים לשתף!
חזר! עכשיו דגם ה4 ליטר בסייל! מתקן האכלה 4 ליטרים מדגם FT50 של WOPET
חזר! עכשיו דגם ה4 ליטר בסייל! מתקן האכלה 4 ליטרים מדגם FT50 של WOPET
34.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages