פנסי עבודה / תאורת הצפה LED עם מעמד מגנטי 4400Mah 2500LM נטען נייד 360° במחיר אש!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
15.4.2023 10:55

פנסי עבודה / תאורת הצפה LED עם מעמד מגנטי 4400Mah 2500LM נטען נייד עם זמן עבודה של עד 10 שעות, כולל תכונה של סוללה ניידת – כלומר ניתן להטעין איתו סמארטפונים ושלל אביזרים והכל במחיר סופר שווה של 13.99$ בלבד בסימון הקופון הירוק!

מושלם לתאורת עבודה / לשטח וטיולים / גריל / לחירום בצידי הדרך ועוד!

תיאור המוכר:

💡 【5 מצבים 2500 לומן פלט בהיר יותר】 פנס העבודה הכתום הזה בעל 5 מצבי אור: 4 מצבים לבנים (אור גבוה, אור חלש, אור ספוט, אור הצפה) + מצב הבזק אדום (יכול לשמש כתמרור אזהרה למקרה של חירום). כולל עיצוב מתקדם עם פלט עדשה קמורה COB כפול. כולל תאורה כל-כיוונית של 2500LM.
💡【חיים ארוכים ומטען נייד】מנורת עבודה LED זו עם מעמד אינה נמכרת עם סוללת ליתיום יון נפרדת. נורת עבודה LED 4400Mah צריכה רק 2-3 שעות טעינה כדי לעבוד במשך 12 שעות. לאור הנייד יש יציאות כניסות ופלט מיקרו USB לטעינת הטלפון או מכשירים אחרים במקרה חירום.
💡【360° מסתובב ומתקפל】 הפאנל והתושבת המסתובבים והמתקפלים ב-360° מאפשרים למקם את האור בכל זווית כדי להבטיח תאורה. קיים מגנט רב עוצמה מובנה שמתחבר למשטח מתכת כדי לספק פעולה ללא ידיים. המעמד הכפול החזק יכול לשמש גם כידית ניידת.
💡【עמיד למים ופיזור חום IP65】 מנורת העבודה המגנטית היא קלת משקל וקטן בגודלה. העיצוב הייחודי של כף היד והקיפול ב-360° הופך את האור לעבודה לטעינה וקל לנשיאה לכל מקום. דירוג עמיד למים IP65 מבטיח שהאור של המכונאי יעבוד גם בגשם. הכיסוי העמיד למים מותאם היטב כדי להפוך אותו לעמיד למים.
💡【עמידים ו-4 מחווני חשמל】 פנסי העבודה הנטענים עשויים מארז פלסטיק הנדסי ABS באיכות גבוהה, המהווה מגן פינתי בעל חוזק גבוה וחזק ועמיד. 4 מחווני חשמל (25%-50%-75%-100%) מקלים על בדיקת הסוללה שנותרה ומבטיחים טעינה בזמן. מתאים למוסך, אתר בנייה, קמפינג, טיולים רגליים, ברביקיו, תיקון רכב, הרפתקאות, חירום SOS ועוד הרבה פעילויות חוצות.

מוזמנים לשתף!
פנסי עבודה / תאורת הצפה LED עם מעמד מגנטי  4400Mah 2500LM נטען נייד 360° במחיר אש!
פנסי עבודה / תאורת הצפה LED עם מעמד מגנטי 4400Mah 2500LM נטען נייד 360° במחיר אש!
13.98$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages