איזה דיל! מתקן לייבוש כלים 2 קומות בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
19.99$ לרכישה
50GF3FSI
משלוח חינם בהוספת מוצרים ב-9$ בלבד!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.9.2023 9:16

מחיר טרפת של 19.99$ ומשלוח חינם בהוספת מוצרים אחרים ב-9$ בלבד! הזינו קוד קופון לקבלת ההנחה.

תיאור המוכר:

  • 👍 2 מחזיקי כוסות יכולים להכיל 10 כוסות: מנקז הכלים שלנו לדלפק המטבח, הכולל 2 מחזיקי כוסות. על פי הסקר, 90% מהמשתמשים שלנו דיווחו שרוב racK לייבוש כלים רק עם מחזיק כוס אחד אינם מספיקים. כפול ממחזיקי הכוסות שלנו הם בגודל גדול, יכול להכיל 10 כוסות, פריטים חיוניים לבית. יהיה לך קשה למצוא מדפי כלים עם שני מחזיקי כוסות, חוץ מאיתנו.
  • 😀Great Progress ניקוז שיפוע חדשני: מתלה לייבוש הכלים שלנו עם מערכת ניקוז אוטומטי סיבוב 360 מעלות, לוח הניקוז מעוצב עם שיפוע, שיכול לאסוף מים באופן מרכזי ולפרוק אותם מהר יותר. בהשוואה לעיצוב שטוח אחר של מגש ניקוז, זה מעשי יותר, להביא שטח תצוגה נקי.
  • ✔️התקנה קלה ללא כלים: מתלה ייבוש הכלים הגדול קל להתקנה, אפילו בלי לקרוא שום חומר, גם ילדים יכולים לטפל בקלות, ללא חורים, ללא כלים, ללא ברגים. מחזיק הכלים שלנו לדלפק המטבח מגיע עם 2 מחזיקי כוסות, קרש חיתוך, סכין ומחזיק כלים ומשטח ייבוש נוסף.
  • רב שימושי וחוסך מקום: מסננות הכלים שלנו ניתנות להסרה, כאשר דלפק המטבח גבוה מספיק אתה יכול לשים שתי שכבות, אם אתה לא יכול לשים אחד בשני היכן שאתה צריך את הנוחות כדי להתאים לגובה הארון.
  • 👍משטח ייבוש נוסף של 50.8 ס”מ: כדי לשמור על משטח העבודה מסודר ומסודר יש לנו משטח ייבוש נוסף. מתלה ייבוש הכלים הגדול נעשה שימוש בחומרי פלדת אל-חלד עמידים במיוחד וציפוי עמיד למלח, באיכות טובה יותר ממה שאתם חושבים.
  • 😀 תמיכה טכנית 24 שעות ביממה: אם אתה רוצה מידע כלשהו על המוצרים שלנו, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת ואנו נענה לך תוך 24 שעות, עם עיכובים מתאימים לחגים. מתלה ייבוש כלים גדול Yilingchlid הוא המותג שאתה יכול לסמוך עליו
מוזמנים לשתף!
איזה דיל! מתקן לייבוש כלים 2 קומות בחצי מחיר!
איזה דיל! מתקן לייבוש כלים 2 קומות בחצי מחיר!
19.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages