מכונת בועות אוטומטית Korigey עם עד כ10,000 בועות לדקה במחיר הזייה!

אמאזון - Amazon
17.99$ לרכישה
50Z6IXD4
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
3.6.2023 12:45

הקיץ הזה תהיה חגיגה בגינה! מכונת בועות אוטומטית Korigey עם עד כ10,000 בועות לדקה ב2 מהירויות לבחירה במחיר של 17.99$ בהזנת הקופון 50Z6IXD4

📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה ממוצרים זכאים

תיאור המוכר:

  • 【יוצר בועות נפלא】 – מכונת בועות Korigey, 5 שרביטים מסתובבים יכולים ליצור יותר מ-9500+ בועות בגדלים שונים בדקה. קיבולת גדולה של 720 מ”ל/24.4 עוז. שני מצבי מהירות. חוויה מאושרת יותר עבורך, ילדיך וחיות המחמד שלך.
  • 【חומר בטוח וידידותי לילדים】 – עשוי מחומר ABS עמיד ואיכותי עם קשיחות מעולה והגנה מפני חלודה, יצרנית בועות Korigey עם הסמכה רשמית CPC Toy Safety לא תזיק לילדים, פעוטות, חיות מחמד ומבוגרים.
  • 【9500 + BUBBLE /MIN】- מכונת הבועות שלנו יכולה ליצור יותר מ-9500 + בועות בדקה, כשהקוטר המרבי של אלו מגיע ל-3 אינץ’. מכונת הבועות מפזרת בועות במרחק של עד 10 רגל. אז אתה יכול ליהנות זמן פנאי בועות ללא הפרעה!
  • 【720ml/24.4oz קיבולת גדולה】- 720ml/24.4oz קיבולת פירושה כיף יותר ללא צורך להוסיף תמיסת בועות לעתים קרובות (60 דקות שימוש רצוף, תלוי במהירות). עיצוב סגור לחלוטין, אין בעיית דליפת מים.
  • 【התאמת שני מהירויות】 – מכונת הבועות לילדים שלנו יכולה ליצור מספר שונה של בועות, מה שיוצר אווירה עליזה, חלומית או רומנטית באירועים שונים. I מהירות מקסימלית: 750 מ”ל כ-60 דקות, II מהירות מקסימלית: 750 מ”ל כ-45 דקות.
  • 【3 דרכים לטעינה】 – מכונת הבועות הניידת מופעלת באמצעות טעינת USB, בנק חשמל או 4 סוללות LR14. זה נותן לך נוחות מירבית ומאפשר לך ליהנות ממכונת הבועות הן בפנים והן בחוץ.
  • 【ישים על סצינות מרובות】 מייצר בועות מבריק זה מיועד לבניית אווירה. זה מתאים ליום הולדת, פסטיבל, מסיבות חתונה. כמו כן, אתה יכול לקחת את מסיבת הבועות לטובת קמפינג, טיולים או פיקניקים עם המשפחה וחיות המחמד שלך. כמה שאתה נהנה מהכיף וההנאה של הקיץ.
מוזמנים לשתף!
מכונת בועות אוטומטית Korigey עם עד כ10,000 בועות לדקה במחיר הזייה!
מכונת בועות אוטומטית Korigey עם עד כ10,000 בועות לדקה במחיר הזייה!
17.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages