מחבת ווק עם מכסה בסט 15 להקפצה במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.5.2023 10:55

סט ענק להקפצה, כולל מחבת ווק עם מכסה זכוכית, מרית ידית עץ, מחורצת מסתובבת, מרית, כף מחורצת ועוד במחיר מטריף של 26.1$ ומשלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה! ✂️רק סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✅

תיאור המוכר:

  • סט כלי מטבח WOK & WOK: סט 15 יחידות של תבנית פלדת פחמן XIANKE כולל מחבת ווק עם מכסה זכוכית, מרית ידית עץ, מחורצת מסתובבת, רחפן, כף מחורצת, הגשה לפסטה, מקציף ביצים, מצקת מרק, מזלג גילוף, טבעת ווק, מברשת ווק, סינר, סט כלי בישול הכל באחד עונה על כל צרכי הבישול שלכם.
  • נוח וניתן לשליטה: מחבת הווק מגיעה עם מכסה זכוכית מחוסמת (הידית המרובעת של המכסה צריכה להיות פנימית) עם פתח הקיטור מוגן על ידי שפת פלדת אל-חלד, נוח לראות את מצב הבישול ויכול להתאים בנוחות למעלה כדי להגביל התזות על הכיריים שלכם.
  • חומרים עמידים מובחרים – מתחמם באופן שווה: מחבת פלדת הפחמן שלנו עשויה מחומר פלדת פחמן שחורה עמידה במיוחד שיכולה להיות יעילה בהולכת חום, קשה יותר מפלדה, עבה ועמיד בפני סדקים. מחושל בטמפרטורות גבוהות, ומיוצר על ידי טכנולוגיית ייצור מסורתית. מגיב לשינויי חום במהירות ובאופן שווה, חוסך זמן בישול מה שהופך את הבישול שלכם ליעיל יותר.
  • לא נדבק, בישול בריאותי בטיחותי: המחבת מאמצת אומנות ניטרידית למניעת הידבקות, לא מחלידה ועמידה בפני שריטות, תכונות קלות לניקוי, ללא ציפוי כימי וללא PFOA ועשירה בברזל, כך שלא תצטרכו לדאוג שהציפוי ייפול ומחומרים מזיקים, הפכו את הבישול שלכם לבריא ובטוח יותר.
  • ידית ניתנת להסרה ועיצוב תחתון שטוח בגודל מושלם: 33 ס”מ רוחב ו-8.9 ס”מ עומק אידיאלי לשימוש משפחתי מלא או להתכנסות חברים, הידית מאמצת עץ מלא נוח לאחיזה וארגונומי, עמיד לטמפרטורה גבוהה בזמן הבישול. ניתן לפרק אותו ולתלות אותו לאחסון כדי לחסוך מקום. ווק לטיגון עם תחתית שטוחה הופך אותו למתאים לכל כיריים כגון אינדוקציה, תנורי גז, תנורים חשמליים, הלוגן וכן הלאה.
  • שירות לאחר המכירה וטיפ חם: אנא עיינו במדריך המשתמש לפני השימוש ונקו אותו בזמן ושמרו אותו יבש לאחר שימוש בווק ברזל כדי למנוע מהמחבת להחליד. מגיע עם אחריות ל-12 חודשים, אם יש לכם שאלות לגבי מחבת הווק שלנו, אנא הרגישו חופשי ליצור עמנו קשר, אנו נענה תוך 24 שעות.
מוזמנים לשתף!
מחבת ווק עם מכסה בסט 15 להקפצה במחיר מדהים!
מחבת ווק עם מכסה בסט 15 להקפצה במחיר מדהים!
26.1$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages