מאוורר מגדל אלחוטי ללא להבים SISMEL בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
34.99$ לרכישה
G3PB46I9

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.5.2023 18:35

זה סוני פלייסטיישן 5? לא! זה מאוורר מגדל אלחוטי ללא להבים במחיר של 34.99$ בלבד כולל משלוח חינמי לגמרי ללא רכישות נוספות!
✂️הזינו את הקופון G3PB46I9 לקבלת ההנחה!

תיאור המוכר:

【סוללת קיבולת 10000mAh קירור יום אחד】- בניגוד למאווררי מגדל אחרים בשוק, למאוורר המופעל על ידי סוללה SISMEL יש סוללה מובנית בעלת קיבולת גדולה, אשר יכולה לשמש במשך 8-24 שעות כאשר טעונה במלואה. עוזר טוב לטיול קמפינג, הפסקת חשמל, הוריקן, מספק אוויר קריר כל היום, לא משנה היכן אתם נמצאים!
【מאוורר מגדל שקט לחדר השינה】- המאוורר הדק מופעל על ידי 3 הגדרות מהירות מתכווננות ומזיז כמות מכובדת של אוויר ברמת רעש מופחתת. עם תכונת טיימר כיבוי אוטומטי, המאוורר האישי יכול להיות מוגדר ל-1,2 או 4 שעות, באפשרותכם להתאים בחופשיות את זמן הקירור כדי לעזור לכם לשקוע בלילה של שינה מרגיעה.
מאוורר מגדל קטן לשולחן העבודה – עם בסיס וגוף קטנים יותר, מאוורר נייד 40.6 ס”מ זה בנוי לחללים צרים כמו שידות לילה ושולחנות משרדיים. מאוורר הקירור המתנדנד ב-50 מעלות למעט אספקת זרימת אוויר מעולה, יכול גם לכוון אוויר קריר על פני אזורים נוספים עם ידית ידנית, אשר תסייע לשפר את איכות האוויר.
【מאוורר ללא להבים קל לשימוש】- מאוורר מגדל ללא להבים מעוצב עם גדר צרה, ילדים וחיות מחמד יכולים לשחק לבד עם מאוורר ללא השגחה. תצוגת LED HD חכמה מראה בבירור את אור הסביבה, המהירות, הטיימר והתנודה, מערכת בקרת 4 כפתורים מופעלת בקלות עבור קשישים וילדים.
【מאוורר מראה מעולה לבית】- למאוורר שולחן העבודה מראה מסוגנן שמשלים בקלות כמעט כל חלל. הכניסו את הבסיס למאוורר לפני השימוש כדי לגרום למאוורר העומד לפעול בצורה חלקה יותר, עיצוב קל ומעודן לנשיאה ונשיאה קלה. אידיאלי לשימוש בחדרי שינה, חדרי מגורים, חדרי לימוד וכל אחד מהמרחבים האישיים שלכם.

מוזמנים לשתף!
מאוורר מגדל אלחוטי ללא להבים SISMEL בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי!
מאוורר מגדל אלחוטי ללא להבים SISMEL בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי!
34.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages