קוטל חרקים חשמלי סולארי 4200V לבית ולגינה במחיר קופון שווה!

אמאזון - Amazon
34.99/24.99$ לרכישה
VISA10

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.5.2023 11:31

מחיר של 34.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק!
יש לכם ויזה? הזינו גם את הקופון VISA10 ושלמו רק 24.99$ בלבד! המשלוח חינמי לגמרי!

תיאור המוכר:

  • [כוח חזק יותר, כיסוי מקסימלי] Kiies שידרגו את קוטל החרקים המקצועי שלנו, תוך אימוץ סוג חדש של נורת UV עם אורך גל של 365-395 ננומטר בפנים ועיצוב פתוח ברוחב 360 מעלות, אשר מושך מאוד חרקים מעופפים ומחדד אותם באופן מיידי עם זעזועים חשמליים במתח גבוה 4,200V. טווח הגנה רחב יותר עד 1,500 מ”ר. רגל, הגן על כל המשפחה שלך מפני חרקים ויתושים מעצבנים בצורה יעילה.
  • [טעינה סולארית ו-USB] קוטל יתושים חשמלי משודרג לשנת 2023 מצויד בפאנל סולארי וסוללת 4,000mAh התומכת בטעינה סולארית, פשוט מקמו את קוטל היתושים בשמש ישירה בעת קמפינג או תלייה בחצר האחורית שלכם, והוא יטען באופן אוטומטי, חוסך אנרגיה ויהיה ידידותי לסביבה. טעינת USB זמינה גם עם כל מכשיר USB סטנדרטי, גימור מהיר נטען תוך 2-3 שעות. נייד במיוחד עבור פנים וחוץ.
  • [מנורת קריאה מתכווננת ייחודית] קוטל יתושים רב-תכליתי של Kiies משלב באופן יצירתי קוטל חרקים ומנורת קריאה לתוך אחד. מנורת הצד המתקפלת כוללת 2 מצבי בהירות עם אור רך ואכפתי לעין. אתם יכולים להשתמש במלכודות החרקים האלה כדי לפתור את פלישת החרקים המעופפים בזמן שאתם כמנורת לילה לשינה, מנורת קריאה לקמפינג, או מקור אור לחצר האחורית וכו’. מוצר אחד עונה על הצרכים הרבים שלכם.
  • [בטוח לילדים וחיות מחמד] 100% בקרת יתושים פיזית. קוטל החרקים החשמלי שלנו משתמש באור היעיל ביותר כדי לפתות חרקים ולגרום להם לחשמל, בטוח ויעיל ביותר ללא ריח או נזק לבני אדם. הרשת החשמלית הפנימית מגודר עם מארז פלסטיק ABS עמיד, שהפער שלו הוא רק 0.6 ס”מ כדי למנוע מגע מקרי עם הילד או חיית המחמד הסקרנית שלכם.
  • [IP66 עמיד במים וקל לניקוי] ביצועי עמידות במים ברמת IP66 הופכים את קוטל החרקים הזה לעוזר חיצוני מוחלט, תלוי בחוץ עם הוו בימים גשומים ללא פחד. מגיע עם מברשת המסייעת לנקות את החרקים המתים במהירות ובקלות. שמרו ללא חרקים וללא נשיכות בבית, במטבח, בחדר השינה, בפטיו, במרפסת, לקמפינג, בבריכה, בגינה, במוסך וכו’.
מוזמנים לשתף!
קוטל חרקים חשמלי סולארי 4200V לבית ולגינה במחיר קופון שווה!
קוטל חרקים חשמלי סולארי 4200V לבית ולגינה במחיר קופון שווה!
34.99/24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages