מקרן מיני VOPLLS במחיר הזייה ושילוח חינמי!

אמאזון - Amazon
39.99$/49.99$ לרכישה
VISA10

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
16.5.2023 8:48

מחפשים מקרן מיני להקרנת מצגות, סרטים לילדים או כל שימוש קליל אחר? קחו מקרן במחיר משוגע ומשלוח חינמי לגמרי! רק 49.99$!

ורגע, בעלי כרטיס ויזה? הזינו את הקופון VISA10 ושלמו רק 39.99$! הזייה

תיאור המוכר:

  • [מקרן וידאו HD משודרג 2023]: מקרן ביתי משודרג VOPLLS עם מקור אור לד 7500 לומן העדכני ביותר ורזולוציה נתמכת 1080P Full HD, מאמץ LED מתקדם וטכנולוגיית תאורה אחידה, שהופכים את קצוות ההקרנה לבהירים וברורים יותר. אלה מבטיחים שאיכות תמונת ההקרנה מציגה אפקט אמיתי, דינמי ומלא חיים.
  • [מקרן מיני ונייד]: למקרן מיני VOPLLS יש עיצוב קומפקטי בגודל של 17×12.4×6.7 ס”מ, שהוא כמעט בגודל כף יד. מקרן נייד במשקל 0.6 ק”ג מתאים בקלות לתיק היד שלכם בכל מקום בנסיעות ובקמפינג כך שתוכלו לשכוח שהוא שם. קטן בגודל כמו מחברת, הוא לא תופס מקום על השולחן שלכם.
  • [צליל סטריאו Hi-fi והפחתת רעשים]: רמקולי סטריאו Hi-Fi מובנים, מקרן וידאו VOPLLS מספק איכות שמע מקורית עם איכות צליל צלולה כבדולח. כולל גם יציאת אודיו לחיבור אוזניות או רמקולים כרצונכם כדי לשפר את חוויית הצפייה והצפייה שלכם. באמצעות טכנולוגיית הפחתת רעש חדשנית, רעש המאוורר של מקרן הסרטים VOPLLS מופחת ב-80%, ופיזור החום יעיל יותר.
  • [גודל הקרנה גדול]: מסך הקרנה גדול 213 אינץ’ מביא חוויית צפייה מקיפה. מקרן טלפון VOPLLS מאפשר לכם ליהנות מזמן קולנוע ביתי שמח עם המשפחה שלכם בפנים או בחוץ. המקרן החיצוני מספק גודל הקרנה מ-88.9 ס”מ עד 533.4 ס”מ עם מרחק הקרנה בין 1.1 מטר ל-7.2 מטר.
  • [חיבור מכשירים מרובים]: מקרן מיני VOPLLS מתאים להשמעת סרטונים, סדרות טלוויזיה, שיתוף תמונות, משחקי כדורגל וכו’. ניתן לחבר אותו בקלות עם מחשבים ניידים, טלפונים חכמים, טאבלטים, כונני USB, X-Box כדי להפוך את הבידור למרגש יותר. ★★בעת חיבור לטלפון, אנא רכשו מתאם HDMI נוסף. בשל זכויות היוצרים של אפליקציות, נטפליקס, Prime Video, Hulu וכו’. ניתן לשחק רק באמצעות TV Stick, Roku וכו’. ★★
מוזמנים לשתף!
מקרן מיני VOPLLS במחיר הזייה ושילוח חינמי!
מקרן מיני VOPLLS במחיר הזייה ושילוח חינמי!
39.99$/49.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages