תיק גב aigorun – מושלם לעלייה למטוס במחיר רצפה!

אמאזון - Amazon
25.8$ לרכישה
53GG6HWH
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.5.2023 16:37

תיק מאושר טיסה עם מידות המתאימות לרוב חברות הלואו קוסט במחיר רצפה של 25.8$ בהזנת הקופון 53GG6HWH – לצבע שבלינק. משלוח חינם בהוספת פריטים לסל ב6$ או יותר.

תיאור המוכר:

  • תיק גב נשיאה מאושר לטיסה】: גודל תיק הגב לנסיעות: 49.0 * 32.0 * 19.0 ס”מ. קיבולת: 38 ליטר. תיק גב מזוודות זה עומד בגודל המקסימלי המותר של רוב טיסות IATA ומתאים גם לתא העליון ולמושב התחתון בטיסה. הפתח הנייד מאפשר לכם לעבור במהירות את בדיקת האבטחה בשדה התעופה. יש לו גם רצועות אלסטיות מובנות כדי למנוע מהבגדים שלכם ליפול החוצה. תיק הגב לנסיעות הזה נהדר לטיסות, קמפינג, טיולים, מכללה וכו’.
  • 【הרבה מקום אחסון וכיסים】: תא נפרד למחשב נייד מחזיק מחשב נייד 15.6 אינץ’ כמו גם מחשב נייד 15 אינץ’, 14 אינץ’ ו-13 אינץ’. תא אריזה מרווח אחד מרווח לצרכים יומיומיים, אביזרי אלקטרוניקה טכנולוגיים, רצועות אלסטיות פנימיות יכולות לאבטח היטב את הפריטים. תא קדמי עם כיסים רבים, כיסים לעטים ווו למפתחות, הופך את הפריט שלכם למאורגן וקל יותר למציאה.
  • 【שדרוג וחיזוק】: דגם זה שודרג פעמים רבות. השתמשנו בחומרים מרובים לבדיקות מרובות כדי להבטיח שהאיכות חזקה. חיזקנו את החלקים שקל לסדוק והתאמנו את מרכז הכובד בגודל. הפכו אותו לנייד יותר במשך זמן רב, ועיינו בחוויה בפועל בעיצוב הפרטים כדי לייעל את האמין ולהבטיח שימוש לטווח ארוך. רוכסן עמיד בפני פיצוץ ותפירה מחוזקת משודרגת גורמים לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • 【תכונת לחץ מופחתת】: התרמיל מצויד ברצועות חזה מתכווננות, 4 אבזמי לחץ צדדיים חיצוניים, פאנל אחורי מאוורר מרשת אוויר, יכול להקל ביעילות על הלחץ על הכתף והצוואר, וגם להפחית לחץ על הרוכסנים. ידיות ספוג עבות ורצועות כתף מספקות לכם נוחות רבה יותר כאשר אתם נושאים ואוחזים בתיק. מתנה נהדרת ליום האהבה בשבילו או בשבילה, מתנה לאבא.
  • 【פונקציונלי ובטוח】: רצועת מזוודה מאפשרת לתיק הגב להתאים למזוודה/מזוודה, החליקו מעל צינור הידית האנכי של המזוודה לנשיאה קלה יותר. עם כיס נסתר נגד גניבה מאחור לא רק יכול להגן על הפריטים היקרים שלכם מפני גנבים, אלא גם יכול להסתיר רצועות כתף מרופדות, לשנות את תיק הגב לנסיעות הזה מתרמיל נשיאה לסגנון תיק מזוודות כדי לספק לכם חווית נשיאה גמישה יותר.
מוזמנים לשתף!
תיק גב aigorun  – מושלם לעלייה למטוס במחיר רצפה!
תיק גב aigorun – מושלם לעלייה למטוס במחיר רצפה!
25.8$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages