הדיל נגמרתיק מוצ’ילה Loowoko בנפח 50L במחיר טירוף ומשלוח חינם!

אמאזון - Amazon
25.49$ לרכישה
50GWFU5C

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.5.2023 21:28

ואוו איזה דיל ואיזה מחיר! תיק טיולים 50L מבית Loowoko עם קרוב ל5,000 ביקורות בדירוג מדהים במחיר הזייה של 25.49$ כולל משלוח חינמי לגמרי ללא צורך ברכישות נוספות – בהזנת הקופון 50GWFU5C !

תיאור המוכר:

  • כביסה במכונה
  • תיק גב חסכוני – לתיק ההליכה של Loowoko יש יתרונות ברורים בביצועים, אמינות ואיכות. אתה יכול לקבל תיק טיולים באיכות מעולה באותה איכות כמו מאות דולר מבלי לבזבז יותר מדי כסף.
  • גרסה משודרגת מקיפה – בהשוואה לתיק גב באותו סגנון בשוק, תגלו שלתיק הגב הזה יש כמה הבדלים. כן, ביצענו שדרוג מקיף המבוסס על משוב לקוחות. בד טוב יותר, רצועות חזקות יותר ורוכסנים עמידים יותר הופכים אותו לתיק קמפינג טוב יותר.
  • ללא מסגרת פנימית – תיק גב קל ונוח למטיילים זה עוצב במיוחד לחובבי חוץ. רצועות כתף מרשת נושמת עם ריפוד ספוג בשפע עוזרות להקל על הלחץ מהכתף שלך. רצועות כתף מורחבות ומעובות מסוג S ותמיכה בגב נושם אלסטי גבוה לאוורור הטוב ביותר ולהקלת העומס, מעניקים לכם חוויה נוחה יותר.
  • כיסוי גשם כלול – עשוי מבד פוליאסטר וניילון מדמיע באיכות גבוהה, עמיד בפני קריעה, נגד שריטות, עמיד בפני שחיקה. מגיע עם נרתיק כיסוי גשם עמיד למים במיוחד על הנרתיק התחתון, מונע מים ואבק לתוך התרמיל, הגן על חפצי הערך שלך מפני גשם כבד ושמור על הכל יבש.
  • ציוד קמפינג חיוני – עם קיבולת גדולה של 50 ליטר אך משקל של 2.1 ק”ג בלבד, זה מספיק לנסיעות של 3-5 ימים או להרפתקה בחוץ. מתאים לנשים וגברים ועומד בדרישות הגודל עבור רוב חברות התעופה. תיק חובה לטיולים רגליים, קמפינג, תרמילאות, טרקים, טיפוס הרים ונסיעות.
010

8 רצועות מתכווננות – לקשור את התיק או לתלות שק שינה, שטיח, ערסל, חצובה וציוד אחר. כיסי רשת צדדיים, כדי לשמור על החפצים שלך בנפרד ומאורגנים. התרמיל שלנו מתאים לנשים וגברים 1.6-1.7 ס”מ (40.8-113.4 ק”ג) והוא עומד בדרישות הגודל עבור רוב חברות התעופה, מספיק מקום לטיולים 3 או 4 ימים. תיק יום נוח: רצועות כתף מרשת נושמת עם ריפוד ספוג עשיר עוזרות להקל על הלחץ מהכתף שלך. רצועות כתפיים מורחבות ומעובות בצורת S ותמיכת גב נושמת אלסטית במיוחד לאוורור הטוב ביותר והקלה על תיק גב 50 ליטר WATERPRROF: כיסוי גשם כלול. חומר הפוליאסטר נגד קרעים יכול למנוע מהמים ללגום לתוך התיק; אם הגשם הכבד מגיע, אז כיסוי הגשם עובד.

נעל

03

05

נוח

מעוצב עבור מחסן נעליים נפרד. התרמיל מספק התאמה בטוחה ומתכווננת לחלוטין סביב פלג הגוף העליון, חגורת מותניים מתכווננת, ורצועות מתכווננות בכתפיים לאיזון ותמיכה בעומס עליון

 

עמיד

קצף עמיד עם תאים פתוחים עם כרית מותנית וערוצים מעוצבים מספקים נוחות מקסימלית ומאפשר זרימת אוויר

 

רב תכליתי

לתיק הגב יש כיסים רבים לנייד, בקבוק מים וכן הלאה.

04

מפרט:

סוג פריט: תיק יום לטיולים רגליים

מין: יוניסקס (גברים,נשים)

חומר: ניילון עמיד במים, עמיד בפני קרעים

קיבולת: 50L(45L+5L)

טעינת עומס: 40 ק”ג

גודל: . 65 * 35 * 25 ס”מ / 25.6 * 13.8 * 9.8 אינץ’

משקל: 1200 גרם

גודל החבילה: 56.6×37.4×7.0 ס”מ

מוזמנים לשתף!
תיק מוצ’ילה Loowoko בנפח 50L במחיר טירוף ומשלוח חינם!
תיק מוצ’ילה Loowoko בנפח 50L במחיר טירוף ומשלוח חינם!
25.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages