מקרן קומפקטי נייד Sainyer X8 עם אנדרואיד 9

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.6.2023 11:47

מחפשים מקרן קומפקטי ונייד לשימושים קלים? מקרן Sainyer X8 (מאוד מזכיר את הWANBO T2 האהוב) שהינו מקרן 720P עם עוצמת לומנס של 350, כולל אנדרואיד 9 ויכולת הקרנה על מסכים גדולים ותיקון KEYSTONE

מחיר של 67.92$ כולל משלוח חינם!

תיאור המוכר:

  • 👍【שדרוג מערכת הפעלה אנדרואיד מובנית】חדשות נהדרות! הקשבנו להצעות הלקוחות שלנו, הוספנו את יציאת HDMI למקרן שלנו ושדרגנו את מערכת האנדרואיד הפנימית שלנו לגרסת 9.0. כל העדכונים בוצעו בהצלחה מאז 01 במרץ 2023. Sainyer X8 הוא המקרן החכם החדש ביותר בשוק! בניגוד למקרנים מסורתיים הדורשים טרחה של מתאמים נוספים, מקרן מערכת ההפעלה אנדרואיד X8 קומפקטי יותר וקל יותר לגשת לסרטים, לתוכניות הטלוויזיה ולמשחקים האהובים עליכם באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד המובנית שלו.
  • 👍【מקרן סרטים משודרג נתמך בתצוגת 4K 】מקרן הסרטים Sainyer שודרג בהצלחה בשנת 2023 ומצויד בטכנולוגיית העברת אור LED מתקדמת אשר משפרת את בהירות עד 350ANSI ותצוגת 4K מקסימלית. בהירות גבוהה יותר ב-90% ורזולוציה מקורית יחד עם רמקול סטריאו כפול 5W מובנה, מאפשר לכם ליהנות מתוכניות הטלוויזיה, הסרטים ואירועי הספורט האהובים עליכם בחוויית צפייה מקיפה ומציאותית.
  • 👍【WiFi מהיר ויציב במיוחד 2.4G+5G】מקרן WiFi Sainyer מצויד ב-5G +2.4G WiFi העדכני ביותר אשר עובד אידיאלי עבור שיקוף מסך לסמארטפון iOS ואנדרואיד. ה-5G WLAN המשודרג המהיר במיוחד מבטיח לכם ליהנות מחוויית הצפייה ללא פיגורים בזמן שאתם משדרים את משחקי הסמארטפון שלכם, Tiktok או סרטוני טלפון אחרים באמצעות מקרן הווידאו שלנו.
  • 👍【חיבורי מכשירים נרחבים משודרגים】מקרן נייד Sainyer X8 שודרג עם חיבורי מכשירים רב תכליתיים של יציאת אודיו HDMI, USB, 3.5 מ”מ. מלבד מערכת אנדרואיד מובנית, באפשרותכם גם לחבר את הטלפון החכם iOS/Android, טאבלט, מחשב נייד, מקל טלוויזיה, PS4/XBOX, נגן DVD, דיסק USB או מקרן קול וכו’ למקרן הבלוטות’. המקרן החיצוני יכול לענות באופן מושלם על כל השימושים היומיומיים שלכם בעסקים, שיעורים, קמפינג בחוץ, משחקים ובידור ביתי אחר.
  • 👍【תצוגה ענקית מקסימלית 762 ס”מ ו-±45° 4D Keystone, ZOOM】טכנולוגיית הקרנה הקצרה העדכנית ביותר מאפשרת לכם ליהנות מתצוגה ענקית מקסימלית של 300 אינץ’ של מקרן Sainyer X8. עם טכנולוגיית הדמיית ההשתקפות המתקדמת שלה, היא יכולה להגן טוב יותר על עיני המשפחה שלכם. בינתיים, מקרן המיני משודרג גם עם keystone 4D ופונקציית ZOOM התומכת בכוונון עד ±45° keystone ו-100%-50% התאמת תצוגת ZOOM מבלי להזיז את המקרן מכאן לשם.
מוזמנים לשתף!
מקרן קומפקטי נייד Sainyer X8 עם אנדרואיד 9
מקרן קומפקטי נייד Sainyer X8 עם אנדרואיד 9
67.92$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages