מי מספיק לעקוץ? מסך מקרן עם מעמד 80″ במחיר קופון הזוי!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.6.2023 13:14

גם קופון הזוי וגם משלוח חינמי לגמרי? ואווו! בדיוק להקרנות הקיץ בגינה.. רק 41.99$ בסימון הקופון הירוק! כולל משלוח חינמי ללא צורך ברכישות נוספות!

תיאור המוכר:

  • מסך מקרן ללא קמטים – מסך מקרן 80 אינץ’ זה עם מעמד עשוי מחומר PVC מט פרימיום, זווית צפייה רחבה 160°, יחס רוחב-גובה של 16:9, מסך סרט מתקפל מציע איכות תמונה חדה ובהירה יותר.
  • נייד וקל להתקנה – מסך מקרן הקמפינג מגיע עם מעמד מתקפל שניתן להרכיב בקלות ולהועיל להתקנה מהירה. בסיס הצלב החדשני מחזק את היציבות הכוללת של המסך, שומר על איזון המסך כולו.
  • נוח לנשיאה – מסך מקרן הסרט הזה בגודל 80 אינץ’ עם מעמד מאומץ כעיצוב נייד משולב להתקנה קלה ומהירה הן בפנים והן בחוץ, ניתן לקפל בקלות את המסך וגם את המעמד לתוך תיק הנשיאה המצורף (40 × 9 × 3 אינץ’), בחירה טובה לקמפינג ולנסיעות, אשר לוקח מעט מקום ויכול להיות קל לנשיאה לכל מקום. זה מקל על הנסיעה יחד עם עבור המשפחה. טיולים, קמפינג או גב לילה סרט חצר ect.
  • שימוש נרחב – מסך מקרן חיצוני זה תואם לשימוש חיצוני פנימי. מפגיש את המשפחה שלך לקצת פופקורן ולילה של כיף משפחתי בחצר האחורית. מאפשר שימוש בכל מקום: בית, בית ספר, משרד, כנסייה, כיתה, חצר אחורית; בכל המקומות: מצגות, כנסים, חתונות, מסיבות; לכל בידור: אירועי ספורט, סרטים, תוכניות טלוויזיה, משחקי וידאו.
  • מה אתה מקבל – מסך הקרנה 80 אינץ ‘× 1, מוט צלב × 4, מוט אנכי × 8, בד הקרנה × 1, 90 ° מחבר × 2, מושב זיגוג × 2, מחבר ישיר × 9, שקית מים × 2, חבל ניילון × 2. אנא הקפד להשתמש במסך ההקרנה ברוח חזקה, גשם כבד, שלג כבד. אם המוצר שקיבלת חסר אביזרים, אנא צור איתנו קשר ואנו נשלח אותו בחזרה בשבילך.
  • pantalla para proyector,Pantalla de proyección exterior,Pantalla del proyector de cine exterior, מקרן מסך מקרן מסך מסך קולנוע ביתי חיצוני קולנוע ביתי קולנוע בחצר האחורית קולנוע קולנוע
מוזמנים לשתף!
מי מספיק לעקוץ? מסך מקרן עם מעמד 80″ במחיר קופון הזוי!
מי מספיק לעקוץ? מסך מקרן עם מעמד 80″ במחיר קופון הזוי!
41.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages