רובה / תותח בועות במחיר בדיחה!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
6.6.2023 9:33

רק 14.99$ בזכות קופון 50% הנחה ענק! סמנו את הקופון הירוק לקבלת ההנחה✅
📦משתתף בשילוח חינם מאמזון ברכישה ב49$ ומעלה!

תיאור המוכר:

  • מכונת בועה אוטומטית משודרגת – אקדחי בועה ייחודיים עודכנו ואופטימליים, יפים וקלים לשימוש. אין צורך לטבול את הפתרון, פשוט לחצו על ההדק, אתם יכולים לראות בועות עשירות מתנופפות, ומאפשרות לכם להרגיש מיד את השמחה של להיות מוקפים בבועות המוניות, מושלם לחתונה, מסיבה, קונצרט וכו’, ליצור אווירה רומנטית!
  • יוצר אווירה מושלם – מקלע בועות יכול ללעוף בועות עשירות לדקה, נראה יפה מאוד תחת שבירת השמש, יוצר בקלות אווירת קיץ נפלאה, למשוך ילדים לרדוף ולשחק במדשאה או בבריכה. מכונת הבועות מגיעה עם 3 נורות לד, לא משנה אם ביום או בלילה, האורות יכולים לעבד בועות צבעוניות, ליצור אווירה חלומית לחתונה ולמסיבה שלכם, האביזר האידיאלי הטוב ביותר לצילום תמונות, מגיע לכם!
  • עיצוב רצועת כתף ניידת – רובי מפוח בועות חדשניים משתמשים בעיצוב רצועת כתף כדי לספק לכם נוחות רבה יותר. חגרו אותו למכונת הבועות והילדים יכולים לשאת אותו כדי לשחק במלחמת בועות עם חברים, שעשעו את חיות המחמד שלכם, משכו אותם לרדוף ולרוץ, כל כך כיף. רצועת הכתף היא בעיצוב ניתן להסרה, ניתנת להסרה ולהידוק בכל עת, גמישה וקלה לשימוש. בוא וקח אותו הביתה ותתקשר עם חיית המחמד שלך!
  • רובה בועות מעולה עם פלט גבוה – מכונת בועות 36 חורים עם חור גדול מסתובב 360 מעלות, 3 מאווררים קטנים מובנים, הופכים את פלט הבועה למהיר יותר ויותר, יכולה לייצר עשרות אלפי בועות לדקה, די מדהים. באפשרותכם גם להסיר את התמיסה ולהשתמש במכונת בועות כמאוורר כדי להביא לכם קרירים, מושלם לימי הקיץ החמים. מפוח בועות עשוי מחומר ABS בטוח ואיכותי, עם עיצוב אחיזה נגד החלקה, קל לאחיזה.
  • מתנה אידיאלית לילדים – סט מקלעי בועות פופולרי כולל 2 x תמיסות בועה, 2 x סוללות נטענות, 1 x כבל טעינה USB, 1 x רצועת כתף, 1 x מדריך הוראות (גרסה עברית אינה מובטחת), מספיק אביזרים כדי לאפשר לכם לחוות את הכיף של מכונת הבועות לפעוטות, להביא אתכם לעולם בועות כיפי, רומנטי ומפתיע. צעצועי הילדים הטובים ביותר לבנים ובנות בגילאי 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 מתנות אקדחי בועות
מוזמנים לשתף!
רובה / תותח בועות במחיר בדיחה!
רובה / תותח בועות במחיר בדיחה!
14.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages