הדיל נגמרחזר, טירוף! מערכת גידול הידרופונית ביתית 10 תרמילים במחיר שווה ושילוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
מחיר עלה ל-43$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר
✅סמנו קופון ירוק✂️ 📦משלוח חינם!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
3.9.2023 8:43

בואו לטלגרם!

הרבה מכם ביקשו, עכשיו עם קופון ענק ושילוח חינמי זו ההזדמנות לחטוף!(רק אל תספרו לי מה אתם מגדלים שם טוב?🤣)
גם לגרועי מגדלי הצמחים מבינינו אין סיכוי לפשל פה! עם מיכל מים גדול, אעזקת מפלס מים נמוכה ומשאבה לזרימת מים אוטומטית, תאורה מדויקת לצמחים ועוד..

מחיר של 35.99$ בסימון הקופון הירוק!
כולל משלוח חינמי לגמרי!
שימו לב מדובר על הערכה הגדולה שמכילה מקום ל10 צמחים שונים וכוללת משאבה!

תיאור המוכר:

  • 【אור מקצועי לגידול בעל ביצועים גבוהים】נורות ה-LED של גן עשבים מקורה של inBloom מורכבות מ-76 נורות LED 24 וואט שמתפקדות במשך 16 שעות ואז ישנות במשך 8 שעות לפני שהן נדלקות שוב במחזורים של 24 שעות. מנורת גן העשבים המקורה מכוונת בצורה מושלמת אור אדום וכחול ומגיעה עם אור אדום מרחיק לכת, מה שגורם לצמחים לצמוח פי חמישה מהר יותר מגינה חיצונית. צמחים הגדלים באמצעות מערכת הגידול ההידרופונית שלנו יכולים לייצר צמחים בריאים עם שורשים חזקים ועלים ירוקים כהים.
  • 【מערכת גידול הידרופוניקה חכמה】מערכת הגידול ההידרופונית החכמה שלנו הופכת את ניהול הצמחים שלכם לקל – אזעקת מפלס המים הנמוכה מתריעה כאשר מפלס המים יורד מתחת ל-700 מ”ל ומבטיח שהצמחים שלכם יישארו תמיד לחות, וטיימר מנורת LED לגינה מקורה מאפשר לכם לכבות את המנורה בלחיצה אחת לפני השינה. הוא נדלק אוטומטית לאחר 10 שעות כך שתוכלו לנוח בקלות.
  • 【עיצוב מדעי】מערכת הגידול ההידרופונית שלנו כוללת מיכל מים בנפח 4.2 ליטר, המספק מספיק מקום להתרחבות השורשים. מיכל המים לגינה עשבי תיבול מקורה XL דורש מילוי פעם ב-15-30 יום, וחוסך לך זמן ומאמץ. בנוסף, שטח הפנים הגדול יותר של מערכת הגידול ההידרופוניקה מאפשר לרווח תרמילים ב-20% יותר בהשוואה לגינות עשבים מקורות מתחרים, מה שנותן לעלי הצמח יותר מקום לספוג אור לפוטוסינתזה, ועוד מקום חסר מעצורים לגדול.
  • 【מחזור עצמי, חיסכון באנרגיה】מערכת הגידול ההידרופונית שלנו מעוצבת עם משאבה שקטה, המסייעת בהפצת מים, להגביר את חמצן המים ולשמור באופן רציף על חומרים מזינים במחזור לשורשים, מה שעוזר לצמחים לצמוח פי 5 מהר יותר מאשר באדמה. משאבת גן עשבי תיבול מקורה של inBloom עובדת במחזורי הפעלה וכיבוי של 30 דקות, מה שיכול לא רק לשמור ביעילות על טריות המים, אלא גם למקסם את החיסכון באנרגיה.
  • 【ערכת גידול מלאה לגן עשבי תיבול מקורה】ב-inBloom, ערכות מערכת הגידול ההידרופוניקה שלנו מגיעות עם כל מה שאתה צריך כדי להתחיל לצמוח מהקופסה. כלולים 10 סלי גידול, 10 כיפות גידול, 10 ספוגי גידול, מזון צמחי A&B, 5 מכסי תרמילים ו-12 תוויות צמחים – כל מה שאתה צריך כדי להתחיל את גינת העשבים הפנימית שלך. inBloom שואפת לספק את הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון לקוחות בגינת עשבים מקורה. אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלות לגבי מערכת הגידול ההידרופונית שלך.
  •  
מוזמנים לשתף!
חזר, טירוף! מערכת גידול הידרופונית ביתית 10 תרמילים במחיר שווה ושילוח חינמי לגמרי!
חזר, טירוף! מערכת גידול הידרופונית ביתית 10 תרמילים במחיר שווה ושילוח חינמי לגמרי!
מחיר עלה ל-43$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages