מזוודה מתקפלת ניתנת להרחבה עם גלגלים מבית ELDA במחיר מדהים ומשלוח חינמי!

אמאזון - Amazon
27.99$ לרכישה
50YO4628

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.6.2023 7:22

טסים קליל וחוזרים עם קניות? המוצר המושלם! מזוודה מתקפלת ונפתחת ל4 גדלים שתוכלו לקחת איתכם מקופלת ולחזור איתה בכל גודל שתרצו כך שתשלמו רק על מה שחייב. עכשיו במחיר פסיכי 27.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי בהזנת הקופון 50YO4628 !

תיאור המוכר:

  • 【חומר】המזוודות האדומות הגדולות עם גלגלים עשויות מניילון אוקספורד באיכות גבוהה, ומצוידות ברצועת חיזוק, עמידות בפני שריטות וקרעים ועמידות למים.
  • 【גודל】מזוודת נשיאה זו עם גלגלי ספינר מתקפלת לגודל קומפקטי 49.8 ס”מ x 30.0 ס”מ x 11.4 ס”מ קל לאחסון כאשר אינה בשימוש. ישנן שלוש שכבות של המזוודה המתקפלת עם גלגלים, הגודל הבסיסי של הקיטבג המתארך הוא: 48.3 ס”מ (גובה) x 49.8 ס”מ (אורך) x 30 ס”מ (רוחב) רוכסן ראשון. נפתח: 58.4 ס”מ (גובה) x 49.8 ס”מ (אורך) x 30.0 ס”מ (רוחב) ; רוכסן שני נפתח: 68.6 ס”מ (גובה) x 19.15.2 ס”מ (אורך) x 30.0 ס”מ (רוחב) כל הרוכסנים פתוחים: 78.7 ס”מ (גובה) x 49.8 ס”מ (אורך) x 30 ס”מ (רוחב)
  • 【משקל】2.05 ק”ג/4.4 ק”ג.
  • 【מרווח】 המזוודה עם הגלגלים כוללת תא ראשי אחד פתוח מלמעלה, כיס חיצוני אחד עם רוכסן בחזית וכיס כרטיס שקוף PVC. זו יכולה להיות מזוודה משובצת לטיול משפחתי, נסיעות בינלאומיות, נסיעות עסקים, מעבר דירה וכו’.
  • 【עיצוב】 ידית נשיאה לאחיזה נוחה. יש חבל גרירה שיכול למשוך את הקיטבג הניתן להרחבה עם גלגלים טוב יותר. למזוודה המתגלגלת יש רק פתח אחד בחלק העליון, אשר נוח לשים דברים ולקיפול. אם אתם מחזיקים אותו ביד, אתם יכולים גם לשאת אותו על הכתפיים שלכם כדי להפחית את הלחץ. ישנם 6 גלגלים אוניברסליים ית.
מוזמנים לשתף!
מזוודה מתקפלת ניתנת להרחבה עם גלגלים מבית ELDA במחיר מדהים ומשלוח חינמי!
מזוודה מתקפלת ניתנת להרחבה עם גלגלים מבית ELDA במחיר מדהים ומשלוח חינמי!
27.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages