מעיל גשם קל משקל לגברים עמיד במים מבית CAMEL CROWN במחיר קיץ משוגע!

אמאזון - Amazon
20$ לרכישה
60G4GR15

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
2.7.2023 11:49

פסיכי! רק 20$ כולל משלוח חינמי לגמרי בזכות הקופון 60G4GR15 (הקופון מתעדכן אוטומטית בקנייה מהלינק!)

תיאור המוכר:

  • 100% פוליאסטר
  • 【עמיד במים מקצועי】: מעיל CAMEL CROWN עמיד במים לגברים עשוי מבד ניילון 210T וציפוי דוחה מים מקצועי, רמת העמידות למים היא 1000 מ”מ, בד כולל סרט נמס חם לחוץ. הטכנולוגיה העמידה במים והתפרים המודבקים במלואם מונעים מטיפות מים להיספג דרך פני השטח של הבגד, שומרים עליכם יבשים לחלוטין גם במהלך מבול.
  • 【100% עמיד לרוח】: מעיל הרוח לגברים עם קפוצ’ון מתכוונן, בעל סריגה בצפיפות גבוהה ודחוסה, אשר יכולה למנוע מהרוח הקרה והחזקה להיכנס פנימה. הקפוצ’ון הניתן להתאמה עם שרוך הידוק להגנה טובה יותר על הפנים, וניתן לגלגל את הקפוצ’ון לתוך הצווארון כאשר אינו בשימוש. כמו כן, צווארון עומד, מכפלת שרוך וחפתים מתכווננים למניעת דליפות ושמירה על חום.
  • 【נושם ביותר】 מעטפת 2 ליטר עם בטנת רשת פוליאסטר כוללת 8500-9000 גרם/מ”ר/24 שעות בממוצע, שהיא נושמת יותר ממעיל סקי אחר בגלל חדירות הלחות הגבוהה שלו. הוא יכול לנדף לחות ומתייבש במהירות, להפחית את התחושה הדביקה הנגרמת על ידי הצטברות זיעה, ואז לשמור על תחושה נוחה יותר.
  • 【עיצוב אנושי】מעיל הגשם קל המשקל מגיע עם רוכסנים קדמיים חלקים דו-כיווניים YKK עם כיסוי דש סקוץ’, מה שהופך אותו לעמיד יותר. 2 כיסי יד מאובטחים עם רוכסן וכיס פנימי אחד עם רוכסן עם שקע לאוזניות נוחים יותר לאבטחת הפריטים שלכם, כגון כרטיסי אשראי, ארנק או טלפון.
  • 【רב תכליתיות】מעיל הגברים העמיד במים הזה יכול להיות מעיל גשם בסתיו או באביב ומעיל שלג עם בטנה חמה בחורף, ניתן ללבוש או להוריד אותו בקלות, ולקפל אותו לתיק שלכם. זהו מעיל רוכסן מושלם לגברים לטיולים רגליים, קמפינג, טיפוס הרים, ריצה, ריצה, רכיבה על אופניים, ספורט וכל פעילות בחוץ או סתם ללבוש יומיומי.
מוזמנים לשתף!
מעיל גשם קל משקל לגברים עמיד במים מבית CAMEL CROWN במחיר קיץ משוגע!
מעיל גשם קל משקל לגברים עמיד במים מבית CAMEL CROWN במחיר קיץ משוגע!
20$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages