ערכת שטיפת רכב ללא מים Chemical Guys HOL401

אמאזון - Amazon
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
14.7.2023 13:27

לא כולנו גרים בבית קרקע, לא לכולנו יש ברז מים צמוד.. אבל כן חשוב לנו לשמור על הרכב, ועל הניקיון שלו. אז לוותר וזהו? אז זהו, שלא! יש היום שלל פתרונות שטיפה ללא מים משלל מותגים ובשלל סוגים.. אבל שמדובר במוצרי ניקוי ושטיפת רכבים יש מותג מנצח!

ערכת שטיפת הרכב ללא מים Chemical Guys HOL401 כוללת את התמיסה המרוכזת, את בקבוק ההתזה המיוחד ו3 מגבות מיקרופייבר איכותיות.

המחיר 45$ בלבד כולל משלוח ברכישה ב49$ או יותר!

תיאור המוכר:

  • שטיפה, שעווה והגנה בצעד אחד
  • (1) בקבוק 473 מ”ל מכין 7.5 ליטר של שטיפה ללא מים מוכנה לשימוש
  • לא רק שטיפה – מערכת פרטים ללא מים
  • ניתן להשתמש על צבע, גלגלים, חלונות ועוד
  • בטוח לכל צבעי הרכב. חומרים מתאימים – משטחים צבועים

EcoSmart מאפשר למשתמש לשטוף, שעווה ולהגן על כל משטח ביישום קל אחד.

למה לקנות את המוצר הזה?
  • לשטוף, שעווה ולהגן בצעד אחד
  • (1) בקבוק 473 מ”ל מכין 7.5 ליטר של שטיפה ללא מים מוכנה לשימוש
  • לא רק שטיפה – מערכת פרטים ללא מים
  • ניתן להשתמש על צבע, גלגלים, חלונות ועוד
  • בטוח לכל צבעי המכונית
  • נועד לייצר ברק ללא שריטות וללא מערבולת

ערכת שטיפת רכב ושעווה ללא מים ללא מים (5 פריטים)

אודות תרכיז EcoSmart

Chemical Guys EcoSmart Concentrate היא מערכת פרטים מלאה ללא מים המנקה, זורחת ומגנה על כל רכב. תרכיז EcoSmart מיוצר באמצעות קרנובה טבעית ייחודית המבוססת על אקולוגיה, כדי לחלב ולהרים לכלוך מהמשטח. הנוסחה המרוכזת נועדה לנקות יותר מכוניות עם בקבוק אחד. בקבוק אחד 473 מ”ל של EcoSmart Concentrate מכין 7.5 ליטר של פתרון מוכן לשימוש ללא מים! לאחר התלייה בתמיסה, ניתן להסיר בבטחה לכלוך ופסולת מבלי לשרוט את החלק החיצוני של הרכב באמצעות מגבת מיקרופייבר מובחרת. הקרנובה הטבעית הייחודית המבוססת על הסביבה מגנה על כל רכב ומגבירה את הברק. מושלם לשטיפת המכונית שלך בכל מקום, בכל זמן. הסירו בבטחה לכלוך וזוהמה מכל משטח חיצוני כולל עבודות צבע, גלגלים, פגושים ועוד. EcoSmart Concentrate משתמש בטכנולוגיית פירוט מתקדמת ללא מים שהופכת את שטיפת הרכב שלכם למהירה וקלה.

EcoSmart הוא לא רק שטיפה ללא מים, אלא גם מערכת פרטים מלאה.

נוסחה משופרת לתוצאות טובות יותר

EcoSmart שוחרר לשבחים מוחלטים מלקוחות ומבקרים כאחד, אבל לקחנו את ההערות וההצעות שלך וניסחנו מחדש את EcoSmart כדי להפוך אותו אפילו טוב יותר. הוספנו עוד שעוות קרנובה טבעית ליותר ברק והגנה טובה יותר. שינינו את חומרי הסיכה והמתחלבים ליותר חלקלקות והסרת לכלוך בטוחה יותר לניקוי בטוח ויסודי יותר. הנוסחה החדשה מרוכזת יותר מאי פעם: דללו את תרכיז EcoSmart 16:1 כדי להכין EcoSmart מוכן לשימוש לכל צרכי הפרטים שלכם!

פרט מכונית תוך דקות ללא מים

EcoSmart הוא הפתרון האולטימטיבי לשטיפה, שעווה והגנה על כל רכב תוך דקות – מבלי לבזבז זמן או מים! EcoSmart הוא מוצר טיפוח הרכב הקל לשימוש שפשוט מרססים עליו, מנגב לכלוך וזיהום, ואז מבהיר לברק נקי ומבריק. עם EcoSmart, אתם יכולים לנקות, לזהור ולהגן על כל הרכב שלכם ללא מים. ניתן להשתמש ב-EcoSmart כמעט בכל מקום, בכל עת, רטוב או יבש, שמש או צל. זה יותר מסתם מוצר – זוהי מערכת פרטים מלאה בבקבוק.

EcoSmart: איך זה עובד

EcoSmart נוסחה מהיסוד, וזוהי מערכת הפרטים הראשונה ללא מים מסוגה. לאחר הריסוס, הנוסחה הייחודית של EcoSmart מרימה ומפרידה לכלוך מהמשטח, משעה אותו בתערובת ייחודית של היפר-שטח, שעוות קרנובה טבעית וחומרי סיכה חלקים. לאחר השעיה, ניתן לנגב את המזהמים השונים שכיסו את הגימור היפה של רכבכם בבטחה ובקלות עם מגבת מיקרופייבר רכה.

הסוד מאחורי EcoSmart הוא כימיה חכמה. על ידי פיתוח תחליב הקרנובה הטבעי הראשון המבוסס על אקולוגיה, ושילובו עם חומרי סיכה יעילים במיוחד ומשפרי ברק, הנדסנו את המערכת הראשונה ללא מים שמנקה, זורחת ומגנה על הצבע בצעד קל אחד. הברק הגבוה והצבע החם העמוק שנשאר לאחר הכביסה עם EcoSmart מושג מהתערובת המושלמת של שעוות קרנובה ברזילאית טבעית עם איטום מגן עמיד.

מוזמנים לשתף!
ערכת שטיפת רכב ללא מים Chemical Guys HOL401
ערכת שטיפת רכב ללא מים Chemical Guys HOL401
45$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages