סט כלי אוכל חד פעמיים למסיבה כחול וזהב 141 חלקים ל20 אורחים במחיר משוגע!

אמאזון - Amazon
6.5$ לרכישה
HXE9J9KL
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.7.2023 20:25

מחיר טירוף של 6.5$ בלבד לסט 141 חלקים בהזנת הקופון HXE9J9KL – והשוס? הקופון לא מוגבל בכמות.. תוכלו לקחת 4 סטים ולקבל משלוח חינמי לגמרי!

וכרגע יש גם כמה יחידות בצבע ורוד נקודות למי שיספיק לעקוץ..

תיאור המוכר:

  • ✔「איכות גבוהה ועיצוב יום הולדת אלגנטי」 : חבילת ציוד למסיבה זו מעוצבת עם קצה בצורת פרח זהב ודוגמת נקודות מנוקדת נייר כסף, מעוטרת בצבע הראשי הכחול. הביאו אווירה יוקרתית ואלגנטית למסיבה שלכם. הצלחות נושאות עומס גבוה, והסכינים, המזלגות והכפות לא יתכופפו או ישברו. צבע בהיר! עיצוב תחושה ברמה גבוהה יכול להגביר את האווירה לעריכת מסיבת יום הולדת.
  • ✔「ערכה ל-20 אורחים」 :כלי אוכל חד פעמיים מפלסטיק אלגנטי זה מגיע עם 20 חתיכות של צלחות נייר בגודל 9 אינץ’, 20 חתיכות של צלחות קינוח מנייר בגודל 7 אינץ’, 20 חתיכות של כוסות נייר במשקל 9 גרם ו-20 חתיכות של מפיות זהב וורוד( 2 שכבות בגודל 6.5 אינץ’ על 6.5 אינץ’, 20 סטים של סכו”ם פלסטיק זהב כבד (20 מזלגות, 20 כפות, 20 סכינים), וחתיכה אחת מפות שולחן עמידות ויפות.
  • ✔「חיים נוחים」 : הצלחות הוורודות, הכחולות או הזהב וכלי הפלסטיק שלנו הם חד פעמיים. אז אתה יכול לזרוק את הצלחות החד פעמיות האלה ישירות לאחר השימוש. חלק כלי הכסף מפלסטיק הוא בעל משקל כבד וקל לשימוש, אותו ניתן לנקות ולאחסן לשימוש בפעם הבאה. תן לך יותר זמן לנוח וללוות את המשפחה שלך.
  • ✔「חומר בדרגת מזון」 : ערכת כלי האוכל החד-פעמיים עשויה מנייר עבה ללא BPA, לא רעיל וחסר טעם 100% באיכות מזון ופלסטיק יציב, ולכן שלנו עבה יותר עמיד וחזק יותר. צלחות מסיבות וכוסות חד פעמיות נועדו לא להתקפל, להיקרע או להישבר והם חזקים מספיק כדי להחזיק צלחת מלאה של אוכל, יתר על כן יכולים להתמודד עם מזון חם, קר ורטוב מבלי לדלוף. מושלם עבור קינוחים, אוכל למסיבה ומשקאות. (נא לא לחמם את הצלחות והכוסות
מוזמנים לשתף!
סט כלי אוכל חד פעמיים למסיבה כחול וזהב 141 חלקים ל20 אורחים במחיר משוגע!
סט כלי אוכל חד פעמיים למסיבה כחול וזהב 141 חלקים ל20 אורחים במחיר משוגע!
6.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages