מאוורר שולחן USB בגודל 11″ במחיר מעולה!

אמאזון - Amazon
10.79$ לרכישה
60ITLRBZ
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.7.2023 12:52

רק 10.79$ בהזנת הקופון 60ITLRBZ
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה ממוצרים זכאים

תיאור המוכר:

  • 【זרימת אוויר חזקה】מאוורר Tower בגודל 28.5 ס”מ כולל מאווררים כפולים כדי למקסם את תנועת האוויר, מהונדס עם שני מנועים חזקים, שהוא חזק יותר ממאווררים ללא להבים, זרימת אוויר כפולה להכפלת נפח זרימת האוויר לנוחות מקסימלית.
  • 【יותר מהירויות לצרכים שלכם】 מרוחות רכות ועד רוחות חזקות, מאוורר מגדל זה מציע ויסות מהירות ללא מדרגות שאין לו מגבלת הגדרת מהירות רוח ספציפית. מנוע בנוי יכול להיות מותאם מ 1800 ~ 4000rpm, מהירות הרוח לשקע הוא כ 2.2 ~ 5 m/s. כדי לספק קירור עד 6.5 מטר רחוק, כך שאתה סוף סוף יכול להיפרד ימי הקיץ הלוהט.
  • 【תנודה רחבת טווח】תנודת זווית רחבה של 120° מסייעת לזרימת האוויר להתפזר באופן שווה בחדר כך שכל פינה מכוסה. ניתן לכוונן את עיצוב התריסים של המאוורר למעלה ולמטה, אתה יכול גם לשלב מאוורר מגדל מתנדנד זה עם יחידת AC שלך כדי להפיץ את האוויר מהר יותר ויעיל יותר. וכו ‘.
  • 【שקט בכל המהירות】מגניב טוב יותר מתחיל בצליל שקט יותר. מערכת זרימת אוויר מעוצבת אקוסטית מפחיתה מאוד רעשים מהמנוע והמאוורר. מאווררי מגדל ביתיים אלה מאמצים גם מיסב דיוק יתר כדי לספק קירור שקט במיוחד בכל המהירויות, תמיד תוכלו לישון נינוחה בכל פעם שתצטרכו.
  • 【בטוח לשימוש וקל לניקוי】מעוצב עם גריל חסין צביטה בקצות האצבעות כדי לא לסכן ילדים; עם בסיס מעמד יציב העמיד בפני נפילה או מעידה; מאוורר מגדל זה מבטיח שתמיד תהיה עדיפות לבטיחות. כיסוי קדמי נשלף הופך את הניקוי לנגיש יותר. ולשמור על האוויר שלך תמיד טרי.
  • 【קומפקטי ונייד ומופעל באמצעות USB】מאוורר עומד אמיתי חוסך מקום שיכול להתאים לכל חדר או פינה הודות לבסיס הקטן ולגוף שלו; מאוורר נייד אידיאלי לבית, לקרוואן או למשרד; מאוורר השולחן הקטן מופעל באמצעות USB ומתאים למחשבים ניידים, מטענים לרכב, בנקים חשמליים, מתאם AC, שקעי USB וכו’.
  • 【מתנת קיץ】מארז מאוורר 2 ב-1 עשוי מחומר ABS יציב ועמיד, וארוז בקופסה יפה, המתאימה מאוד לתת לאנשים סביבכם בקיץ! נהדר לשולחן משרדי, מכונית, בית, מטבח, מעונות, ספרייה, התעמלות בחדר כושר.
  • 【שימו לב】מאוורר מופעל באמצעות כבל USB, מתאם USB AC אינו כלול. גודל: עומק 8.5 ס”מ x רוחב 10.4 ס”מ x גובה 27 ס”מ.
מוזמנים לשתף!
מאוורר שולחן USB בגודל 11″ במחיר מעולה!
מאוורר שולחן USB בגודל 11″ במחיר מעולה!
10.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages