שואב אבק קומפקטי אלחוטי Nicebay בעוצמת 15KPA ובביקורות טובות במחיר שווה!

אמאזון - Amazon
משלוח חינם עד הבית!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.7.2023 11:19

מחפשים שואב לרכב, לפעולות קטנות בבית, מסילות החלונות ועוד? קחו את אחד מרבי המכר והמומלצים באמזון במחיר של 59.99$ כולל משלוח חינם!

תיאור המוכר:

💜 【גודל קטן ויניקה עוצמתית בשני מצבים】: עיצוב דוגמנות קל משקל ואוונגרדי, קל לאחיזה וגודל קטן אינו תופס מקום. במכונית או בחלל קטן, ניתן גם להשתמש בו ולהציב אותו בצורה גמישה. שואב אבק ידני זה מצויד במנוע ללא מברשות. יניקה עוצמתית עם שני מצבי יניקה: מצב סטנדרטי: 8000pa & מצב מקסימום: 15000pa. עיצוב נטול כבל וגודל קל משקל ונוח ונישא בקלות ומתאים לאירועים שונים כמו בית, משרד, רכב וכו’.
💜 【תצוגת LED】: שואב אבק ידני זה עם תצוגת LED HD. הוא יכול להציג את העוצמה ואת מצב השואב בצורה ברורה ואינטואיטיבית יותר. כאשר התצוגה מוצגת כירוק, זה אומר שהשואב נמצא בהילוך נמוך ומוצג באדום הוא בהילוך גבוה והתצוגה תכבה אוטומטית לאחר 10 דקות של טעינה. כאשר שלט פח האשפה אדום, זה אומר שהשואב חסום וצריך לנקות אותו בזמן.
💜 【מערכת סינון דו-שכבתית ומסנן רחיץ】: שואב האבק הידני הזה כולל מערכת סינון תלת-שלבית של מסנן HEPA ומסנן נירוסטה, שיכול לסנן 99.99% מהאבק. מאחר שמסך המסנן ומיכל האבק ניתנים לכביסה ועמידים, ניתן להסיר ולנקות אותו בקלות. ומתחשב בשבילך להכין מסנן חלופי באריזה.
💜【כוח מתמשך וטעינה מהירה】: שואב אבק ידני זה מצויד בסוללה בעלת קיבולת גדולה וטכנולוגיית טעינה מהירה. זה יכול לעבוד ללא הרף במשך 26 דקות ברמת היניקה התחתונה ו-11 דקות ברמת היניקה הגבוהה יותר לאחר 4-5 שעות טעינה מלאה. עיצוב בסיס הטעינה הופך את הטעינה של השואב הקטן לנוח על ידי הנחתו ישירות על הבסיס במקום חיבור המכשיר באמצעות כבלים.
💜 【אביזרים מאובזרים היטב】: לשואב האבק הידני הזה יש שני אביזרים: פיית חריץ ומברשת. פיית החריצים יכולה לעזור לך לנקות בקלות את המקומות שקשה להגיע אליהם, כגון חריצי ספה ומרווחי מושב. כלי המברשת מתאים לניקוי שטיחים, שמיכות ומקלדות.

מוזמנים לשתף!
שואב אבק קומפקטי אלחוטי Nicebay בעוצמת 15KPA ובביקורות טובות במחיר שווה!
שואב אבק קומפקטי אלחוטי Nicebay בעוצמת 15KPA ובביקורות טובות במחיר שווה!
59.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages