שעון מעורר ומנורת לד מעוצבת ייחודית עם מטען QI אלחוטי במחיר רצפה!

אליאקספרס - Aliexpress

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
28.7.2023 17:29

חיפשתם את האקססורי המושלם לשידה בצד המיטה או לשולחן המשרד? מצאתם! גם שעון מעורר, גם תאורת לד עם מספר רמות הארה וגם מטען! הכל במוצר יפייפיה! מחיר 15.9$ בלבד כולל משלוח מהיר חינם!

כמעט חצי מהמחיר הרגיל! מוגבל ל3 ללקוח לכל היותר!

מאפיינים:

💡【מנורת 3 ב-1 מגע ליד המיטה】 מטען אלחוטי, שעון מעורר דיגיטלי, מנורת שידת לילה משולבים בעיצוב אחד. אתה יכול להשתמש במנורת המיטה הרב-תכליתית הזו בזמן עבודה, לימודים ושינה, מה שמביא נוחות לחיים שלך. מנורת השולחן הקטנה גם חוסכת מקום רב על שולחן העבודה.

💡【מטען אלחוטי QI】מנורת הטעינה האלחוטית הזו כוללת עמדת טעינה אלחוטית התואמת לסמארטפונים עם אישור Qi. הערה: בעת שימוש בפונקציה זו. ודא שדגם הטלפון שלך תומך בטעינה אלחוטית, הגנת עומס יתר הופכת אותו לבטוח עבור הטלפון הסלולרי שלך.

💡【3 רמות בהירות】 למנורת השולחן יש שלוש רמות בהירות – נמוכה, בינונית וגבוהה כדי לענות על כל הצרכים לשימוש, עבודה, לימודים והרפיה. האור בהיר, חם ורך, אינו מסנוור ומעניק טיפול חם בחושך.

💡【עמעום בקרת מגע】 זרוע מנורת שולחן מובנית חיישן מגע רגיש גבוה, אתה יכול להתאים את בהירות מנורת המיטה על ידי מגע בכל זרוע המנורה כך שקל להתאים אישית את התאורה שלך בהתאם לדרישות שלך.

💡【WKE UP LIGHT】 פונקציית ההשכמה מאפשרת לך להתכונן ליום החדש, נורית ההשכמה נדלקת 10 דקות לפני שהשעון המעורר פועל, אתה יכול גם לבחור להשבית את אור ההתעוררות ופשוט להתעורר עם השעון המעורר.

 

מִפרָט:

שם: תאורת שולחן LED

מספר דגם: B17

מתח כניסה (V): AC 100-240V

מצב בקרה: בקרת מגע

כוח מקור אור: מנורת 5W מטען אלחוטי 10W

מידות המוצר: 14346.2234.6 מ”מ

 

החבילה כוללת:

1 * תאורת שולחן LED

לבן, לבן בוהק). אתה יכול להקיש על זרוע המנורה כדי לשנות את הצבע, לחיצה ארוכה כדי להתאים את הבהירות (10% ~ 100%) כדי לענות על הצרכים השונים שלך. בהירות נוחה גבוהה טובה ללימודים או לעבודה. אור חם מושלם כמנורת שידת הלילה לשינה יציבה או הנקה.

טעינת USB וטעינה אלחוטית של 10W: לעמדת הטעינה האינדוקטיבית של מנורת השולחן LED יש את פונקציית הגנת המעגל, המסייעת לטעון את הטלפון החכם שלך בצורה בטוחה. יציאת USB A מתאימה לטעינת התקן שני (טלפון, שעון, אוזניות, משטח) בין אם מנורת שידת הלילה דולקת או כבויה. המנורה נטענת עם מתאם החשמל 9V/2A (כלול). הערה: תואם רק למכשירים שפועלים בטעינה אלחוטית.

מנורת שידת לילה עם שעון דיגיטלי: תומכת בהירות מסך השעון להתאמה, יש לה 4 רמות (100%–70%-30%-0FF). זה יציע לך סביבת שינה טובה בתור מנורת שידת לילה. לשעון יש פונקציית זיכרון, הוא ימשיך לעבוד כמו שצריך. אחריות מרגיעה לשנה! אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות כלשהן.

מנורת שולחן לטיפול בעין: עיצוב אופטי מקצועי עם פאנל אור ידידותי לעיניים המפיץ תאורת אווירה חלקה, רכה ונעימה עם רדת החשיכה. מנורת שולחן ליד המיטה הניתנת לעמעום שמפיצה אור מפוזר יכולה לשמש עבור מנורת לילה מצוינת לילדים, מנורת סביבה, אור מצב רוח.

מתנה טובה אידיאלית: מנורת הלילה LED בעיצוב מודרני משלבת עיצוב מינימליסטי ופרקטי, לא רק יכולה לטעון את הטלפון שלך אלא גם לקשט ולהאיר את החדר שלך. מתנה אידיאלית לחברים, למשפחה, מתאימה כמתנה ליום האם, מתנה ליום האב, מתנות לחג המולד, מתנות ליום האהבה, מתנות לחג ההודיה, מתנות ליום הולדת.

מוזמנים לשתף!
שעון מעורר ומנורת לד מעוצבת ייחודית עם מטען QI אלחוטי במחיר רצפה!
שעון מעורר ומנורת לד מעוצבת ייחודית עם מטען QI אלחוטי במחיר רצפה!
15.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages