אוזניות הTWS המעולות FlyBuds C1 Pro במחיר שווה!

אליאקספרס - Aliexpress
31.5$ לרכישה
דיל בזק!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.12.2023 21:56

מותג מוביל, כפתורים פיזים על האוזניות לנוחות מדהימה, ביטול רעשים ANC ברמה גבוהה, מצב “שקיפות” ומיקרופון מעולה והכל במחיר של כ31.5$ כולל משלוח, בזכות הנחה אוטומטית בקופה!

תיאור המוכר:

  • מיוצר במחשבה על עסקים, העסק שלך, ה-Tribit FlyBuds C1 Pro.
  • ביטול רעשים אקטיבי היברידי: בתרחישים רועשים כגון מטוסים, רכבות רכבת ובתי קפה, המיקרופון החיצוני של האוזניות מזהה צליל חיצוני, והמיקרופון הפנימי מקשיב בתעלת האוזן, קולט צליל פנימי כדי לייצר רעש. מפחית באופן משמעותי את רעשי הסביבה ב-90%, ומאפשר לכם לטבול את עצמכם בעולם שלכם ללא הסחת דעת.
  • צליל אישי של Audiodo: הגיע הזמן לשמוע את הטרבל, את הביניים, את הבס ואת כל הפרטים שביניהם. עם אפליקציית Tribit, Audiodo Personal Sound לוקח מבט מדויק ומקיף על השמיעה שלכם, מחשב את השינויים שצריך לבצע ונותן לכם את הצליל האופטימלי ביותר. האזן למה שהיה חסר לך.
  • מצב שקיפות: ניתן לשמוע בבירור את הודעות חברת התעופה או הרכבת התחתית וההודעות סביבך מבלי להסיר את האוזניות שלך, ולשמור על המודעות שלך לסביבה שלך. שימו לב לבחירת כיסויי האוזניים הנכונים כדי לשפר את החוויה שלכם, אנו נותנים לכם 5 זוגות של רפידות אוזניים בגדלים שונים לבחירה.
  • הפחתת רעש חכמה בשיחות AI ו-6 מיקרופון: מצוידות במטריצת 6 מיקרופון ואלגוריתם חכם AI כדי לקלוט רעש, אוזניות הבלוטות’ מפחיתות רעשי סביבה במהלך שיחות, ומאפשרות לצד השני לשמוע אתכם בבירור בכל סביבה רועשת.
מוזמנים לשתף!
אוזניות הTWS המעולות FlyBuds C1 Pro במחיר שווה!
אוזניות הTWS המעולות FlyBuds C1 Pro במחיר שווה!
31.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages