המולטיטול של משאבות הקמפינג – ה flextailgear tiny pump X במחיר הזול אי פעם!

אליאקספרס - Aliexpress
8.5$ לרכישה
דיל טירוף מוגבל כמות

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
18.3.2024 20:34

מחפשים מוצר אולטרה קומפקטי שיסגור לכם את כל צרכי הניפוח, הוצאת האוויר ואפילו תאורת לד בקמפינג, במילואים ובטיול המשפחתי הבא? קיבלתם!

ה flextailgear tiny pump X היא משאבת האוויר האלחוטיות מהקומפקטיות בעולם – דגם עולמי מוביל עם מאות אלפי ביקורות מדהימות בעולם – ינפח לכם את המזרן, מתנפחים בבריכה ועוד.. סיימתם? השתמשו בו להוצאת האוויר בקלות ובמהירות מכל מתנפח, והכל בשקט מופתי ובאופן אלחוטי! כולל פנס לד 3 מצבים עד 400 לומנס, טעינה מהירה ב type-C, במשקל נוצה של 89 גרם ומימדים שנכנסים לכל כיס!

תיאור המוכר:

➤【גודל ULTRA-MINI ונייד】- FLEXTAILGEAR TINY PUMP X משקי 89 גרם, גודל: 4.3X4.3X5 ס”מ
משאבת האוויר הניידת היא קומפקטית וקלת משקל. ניידת לנשיאה, משאבת מזרון אוויר זו יכולה להיות מחוברת לתרמיל או לשים בכיס שלך. פעולה בלחצן אחד, בשימוש נרחב לקמפינג חיצוני, טיולים, חוף ותיקים אחסון פנימיים. (הערה: לחץ פעמיים כדי להפעיל את משאבת האוויר ולחץ לחיצה ארוכה כדי לפתוח את נורית ה-LED.)
➤【עוצמתי כניסת/פירוק】- לחץ אוויר רב עוצמה של 3.5 kPa ומהירות רוח מהירה של 180 ליטר/דקה הופכים את משאבת האוויר הזעירה של Flextailgear X להשיג ניפוח וניפוח מהירים. פונקציית הרוויה בבאר לאחר ניפוח, ומגדילה את יעילות העבודה מאשר משאבות אוויר חשמליות רגילות. מסוגל לנפח 4-5 טבעות שחייה, 6-8 מזרון אוויר קמפינג יחיד, כרית אוויר עבה 1-2, או לרוקן 10-12 שקיות אחסון לאחר טעינה אחת. עזור להבערת אש עם פונקציית מפוח אוויר בקמפינג בחוץ (לא מתאים לבלונים).
➤【מנורת קמפינג מעשית】 – אור הקמפינג התחתון פולט אור לבן של 4500 אלף (8 חרוזי LED) לברק רחב ובהירות גבוהה. התאמת בהירות 3 רמות: גבוה (400 לומן)/בינוני (160 לומן)/נמוך (40 לומן) להתמודדות עם צרכי תאורה שונים. מתאים לאוהל קמפינג, הליכה בלילה, הפסקת חשמל וכו’.
➤【1300mAh סוללה נטענת】- עם סוללת ליתיום 1300mAh, משאבת האוויר שלנו לנסיעות פועלת עד 15 דקות לאחר טעינה מלאה. היציאה המהירה מסוג C תומכת ב-4 דרכים לטעינה: בנק חשמל, מחשב נייד, מטען לרכב או מתאם מתח. הבא איתך את Flextailgear TINY PUMP X, ללא צורך בשקע או בספק כוח חיצוני. מחווני טעינה נוחים: ירוק לסיום, ואדום למצב של 0-99%.
➤【5 חרירים ושימוש מגוון】 – מגיעים עם 5 חרירים, משאבת האוויר הקטנה שלנו מתאימה לרוב המוצרים המתנפחים בגדלים קטנים-גדולים, כגון מזרני אוויר, מיטות מתנפחות, מצופים לבריכה, כריות שינה, טבעות שחייה, ריהוט מתנפח, בריכה מתנפחים וצעצועים מתנפחים אחרים. עשויה מחומר ABS מוצק וטכנולוגיית איטום נהדרת, משאבת אוויר נטענת זו היא יציבה, אטומה היטב ועמידה.

מוזמנים לשתף!
המולטיטול של משאבות הקמפינג – ה flextailgear tiny pump X במחיר הזול אי פעם!
המולטיטול של משאבות הקמפינג – ה flextailgear tiny pump X במחיר הזול אי פעם!
8.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages